וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלב: "מצטער שעזבתי את ארסנל לברצלונה"

הבלארוסי מתגעגע ללונדון, רוזיצקי מבטיח שיגמול לאוהדים על התמיכה בו, וגם פרגוסון תומך בוונגר. נאסרי ייעדר כ-3 חודשים

לאן הולכת ארסנל? אחרי שהתותחנים איבדו בימים האחרונים את כוכבם עמנואל אדבאיור, נדמה כי הקבוצה מאבדת את כוחה, אך ארסן וגר מזכיר כי בהתקפה של ארסנל עדיין נמצאים שחקנים כמו רובין ואן פרסי, אדוארדו דה סילבה, אנדריי ארשבין וניקולס בנדטנר, אך נדמה שהעונה הקבוצה זוכה לרכש חדש-ישן: תומאס רוזיצקי.

הקשר הצ'כי הנפלא, שהיה פצוע ב-18 החודשים האחרונים, זכה לתמיכה חמה מצד המועדון, ועתה, לקראת חזרתו, הוא מרגיש חוב גדול לקבוצה ולאוהדיה. "אני רוצה לתת לקבוצה בחזרה את כל מה שהיא השקיעה בי בתקופה האחרונה", אמר רוזיצקי, והבטיח: "עוד לא איבדתי את הטאץ' שלי, עדיין יש לי את זה גם באחד על אחד. לא אחזור להציג 100 אחוז מכושרי כבר על ההתחלה, אבל אני מאמין שזה יחזור עם הזמן".

אדם נוסף שממחיש את האווירה החמימה ששוררת במועדון הוא אלכסנדר חלב, שמביע חרטה על כך שעזב את ארסנל. על אף העונה המדהימה של ברצלונה, מתברר שחלב לא כל כך נהנה בשנה שחלפה. "כשאתה מבלה כל כך הרבה זמן על הספסל, זכייה בתארים לא מעניקה לך הרבה שמחה", אמר הבלארוסי, "לעומת זאת, כשהגעתי עם ארסנל לרבע הגמר בגביע האלופות, זה היה בלתי נשכח. אני מתחרט שעזבתי את לונדון, אבל עכשיו כבר אין מה לעשות".

כמו כן, גם אלכס פרגוסון חיזק היום את ידיו של מאמן הקבוצה ארסן ונגר, כשהצדיק את העובדה שהצרפתי לא עזב לריאל מדריד. "אני חושב שארסנל היא הקבוצה שלו", אמר פרגוסון, "שם הוא בנה את כל התדמית שלו, וקשה לעזוב מקום כזה. בכל מקום אחר לא תהיה לו אפשרות לבנות קבוצה כפי שעשה זאת בארסנל, ובגילו הוא מבין את זה. הוא יכול היה ללכת לריאל מדריד, אבל האם ריאל היא קבוצה כזאת? אני לא חושב".

הבשורה הלא משמחת לתותחנים הגיע מכיוונו של הקשר הצרפתי סמיר נאסרי, שייעדר לתקופה של כשלושה חודשים. נאסרי שבר את עצם השוקית במהלך אימון במחנה של הקבוצה בטרום העונה. נאסרי נאנק ואף בכה מכאב, והובהל לבית חולים לקבלת טיפול מקומי. כעת, ונגר ישבור את הראש כיצד להסתדר בתחילת העונה בלעדי הצרפתי הצנום.

* במקום אחר בלונדון, קשרה הצרפתי של צ'לסי פלורן מאלודה האריך בצורה רשמית את חוזהו במועדון, כאשר חתם אצל הכחולים לשלוש שנים נוספות עד סוף עונת 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully