וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו מבינים איזו תקופה מיוחדת הייתה עם מוריניו"

פרנק למפארד מתרגש לקראת המפגש המחודש של צ'לסי עם אינטר של מאמנם לשעבר הלילה (6:00, ספורט 1)

מיכאל באלאק נפצע הבוקר (שלישי) באימון צ'לסי בלוס אנג'לס ובבדיקה שעבר התברר כי הוא סובל משבר בבוהן. הקשר הגרמני הוטס בחזרה לאנגליה, והוא ייעדר לתקופה של שבועיים לפחות ויחמיץ את המשך משחקי ההכנה של הכחולים לעונה הקרובה, כולל את המפגש המסקרן מול אינטר של מאמנם לשעבר ז'וזה מוריניו הלילה (6:00, שידור ישיר בספורט 1).

מי שכבר לא יכול לחכות למפגש המחודש עם מוריניו הוא פרנק למפארד, אותו ניסה כזכור המאמן הפורטוגלי להביא עימו לסן סירו בקיץ שעבר. "יהיה נהדר לראות אותו שוב", אמר למפארד. "עבר זמן מאז שראיתי אותו, ואישית אני אוהב אותו כאדם וכמאמן. הוא השפיע רבות על הקריירה שלי. התקופה שלו בצ'לסי הייתה מדהימה, ואולי רק עכשיו אנחנו יכולים להבין איזו תקופה מיוחדת זו הייתה".

"עד שמוריניו הגיע לא זכינו באליפות 50 שנה", המשיך למפארד. "היו תקופות שהיו לנו שחקנים טובים, אבל לא זכינו בכלום. הוא הגיע והוסיף שחקנים טובים, אבל הדבר החשוב ביותר היה הביטחון שהוא החדיר בנו עם הקסם הייחודי שלו. הרגשנו חזקים הרבה יותר תחתיו ורשמנו את שלוש השנים הכי טובות בהיסטוריה של צ'לסי".

בינתיים התייחס אנצ'לוטי לאפשרות שג'ון טרי יעזוב למנצ'סטר סיטי ואמר: "ג'ון רוצה להישאר בצ'לסי וצ'לסי רוצה שג'ון יהיה הקפטן שלה עוד הרבה שנים. זה טבעי שמנצ'סטר סיטי תרצה להשתפר עם רכישת השחקנים הכי טובים שיש, אבל הוא יישאר איתנו, פשוט כי זה בלתי אפשרי למכור את ג'ון טרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully