וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אני חלק מקבוצה מופלאה"

הפורטוגלי התרשם מחבריו בריאל אחרי משחק ההכנה הראשון והבטיח: "אשתפר בקרוב". פלגריני: "היה משחק מאוד מועיל"

ריאל מדריד פתחה אמש (שני) את משחקי ההכנה שלה לקראת העונה החדשה עם ניצחון קטן של 0:1 על שמרוק רוברס האירית, משער ניצחון של קארים בנזמה, ששיחק מחצית אחת, כמו כריסטיאנו רונאלדו שזכה גם הוא ל-45 דקות בלבד על הדשא ונראה חלוד.

"אני קצת עייף כי בימים האחרונים התאמנו קשה מאוד שלוש פעמים ביום", אמר רונאלדו אחרי המשחק. "וחשתי קצת מותש במהלך המשחק אבל אני בטוח שבקרוב אהיה טוב בהרבה". על ההתרשמות הראשונית שלו מריאל מדריד מודל 2009/2010 אמר הפורטוגלי: "אני חלק מקבוצה מופלאה, אנחנו מניעים את הכדור היטב, והדבר החשוב ביותר מבחינתנו במשחק הראשון הוא שניצחנו, למרות שאנחנו עוד צריכים למצוא את הקצב שלנו. אני מאוד שמח בריאל, ולא משנה לי היכן אוצב על המגרש, כל העמדות הן אותו הדבר בשבילי".

מאמנו, מנואל פלגריני, נשמע מרוצה גם הוא למרות התוצאה המינימלית: "זה היה משחק מאוד מועיל בשבילינו, ביקשתי מהשחקנים ללחוץ ולהניע את הכדור מהיר ולדעתי הם עמדו בכך. אני מעדיף לנצח 0:1 אחרי משחק כזה מאשר 0:6 בלי הנעת כדור טובה. תמיד חשוב לנצח בסיום, כך הקבוצה צוברת ביטחון, והדיוק והמהירות יבואו עם הזמן. כרגע אנחנו משיגים את המטרות שהצבנו לעצמנו לכל יום, ואני מרוצה מכך. ההופעה של בנזמה לא הפתיעה כאן אף אחד כי הוא שחקן מצוין, אבל אנחנו עדיין לא מעריכים ביצועים אישיים בשלב הזה של ההכנות".

בינתיים גילתה התקשורת הארגנטינאית כי המנהל הספורטיבי של ריאל, חורחה ולדאנו, נפגש עם נשיא ולז סרספילד במטרה לקדם את המשא ומתן להחתמתו של ניקולס אוטמנדי, מגינה הצעיר והמבטיח של נבחרת ארגנטינה. על פי הדיווחים צפוי אוטמנדי להישאר בולז בחצי השנה הקרובה גם במידה ויחתום בריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully