וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "כל ניצחון באירופה מקדם את הכדורגל הישראלי"

בני יהודה המריאה לגומלין מול דינאבורג עם יתרון 0:4, לוזון נחוש שלא להוריד את הרגל מדוושת הגז. אפק המריא עם הקבוצה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בני יהודה המריאה הלילה (בין שני לשלישי) לריגה שבלטביה, לקראת משחק הגומלין שיערך ביום חמישי מול דינאבורג, במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופאית. הזהובים מגיעים להתמודדות עם מקדמה מבטיחה אחרי נצחון של 0:4 במשחק הראשו,ן ורק תקלה בלתי צפויה תמנע מהם להעפיל לסיבוב השלישי, שם תמתין להם המנצחת במפגש הכפול בין זימברו קישינב המולדבית ובין פאסוס דה פריירה הפורטוגלית.

המגן-קשר עמרי אפק, שסגר את תנאיו במועדון אך טרם חתם על חוזהו, הצטרף גם הוא לנסיעה, ובשדה התעופה הוא כבר הספיק לעשות הכרות עם חבריו החדשים לעונה הקרובה. נכון לעכשיו למעט מספר סעיפים קטנים, נסגרו כל פרטי חוזהו של אפק לשלוש העונות הקרובות וכעת הוא ממתין לשחרור ממכבי חיפה על מנת לחתום ולהפוך לשחקן בני יהודה באופן רשמי.

קשרה הקרואטי של היידוק ספליט, סיניסיה ליניץ', שחתם בשכונה לעונה הקרובה, צפוי להגיע לישראל בסוף השבוע הקרוב בכדי לערוך בדיקות רפואיות. על פי התכנון אמור ליניץ' להצטרף בתחילת השבוע הבא לאימוני הקבוצה מיד לאחר חזרתה מלטביה.

לפני ההמראה אמר המאמן גיא לוזון לוואלה! ספורט: "אין ספק שאנחנו יוצאים למשחק הגומלין ביתרון מבטיח אבל נבוא למשחק הזה ונעשה הכל בכדי לנצח אותו, קודם כל כדי לעבור בוודאות לשלב הבא וגם כי כל ניצחון חשוב מאוד למועדון שלנו ולמסורת של בני יהודה באירופה. מעבר לכך כל ניצחון נותן ניקוד לכדורגל הישראלי באירופה ומקדם אותנו ואת הכדורגל הישראלי, לכן כל ניצחון חשוב".

בקשר לפסק הבורר שניתן אתמול וקבע כי תמיר כחלון שייך למכבי תל אביב אמר לוזון: "הופתעתי מאוד מהפסיקה, בעיקר משום שאני יודע את העובדות וגם ידעתי אותן לאורך כל הליך הבוררות, ואני עדין מקווה ומאמין שבסופו של דבר תמיר יהיה איתנו כי הוא חשוב לנו, גם כשחקן וגם כאישיות בקבוצה".

הקפטן אסי בלדוט העדיף שלא לצאת בהצהרות למרות היתרון המבטיח מהמשחק הראשון ואמר: "אני יודע שיש הרבה אנשים שחושבים שאנחנו נוסעים לטיול. אבל זה ממש לא ככה, כי אנחנו נוסעים לעבוד קשה בכדי לנצח ולהמשיך את המומנטום שאנחנו נמצאים בו. המשחק שם יהיה הרבה יותר קשה ממה שהיה לנו בארץ. אירופה זו באמת חוויה אדירה ורק שנמשיך לנצח, כי באירופה אסור להפסיד כי אם נפסיד נצא ממעגל המשחקים".

הקפטן שמח מאוד על החיזוק שהגיע לקבוצה והוסיף: "אנחנו מברכים את עמרי אפק שהגיע לקבוצה, שחקן מצוין שיתרום לנו רבות, הוא גם בחור טוב ואני מאמין שהוא יעזור לנו".

אמש נתקבל במשרדי המועדון פקס רישמי מאופ"א ובו הודעה על כך שמשחקה הביתי במסגרת הסיבוב השלישי, אם תעפיל אליו, יערך בבלומפילד ביום חמישי ה-30 ביולי בשעה 20:30 או יוקדם ליום שלישי ה-28 ביולי , וזאת עקב בקשתה של בני יהודה שלא לשחק בתוך ט' באב, שחל ביום חמישי, הוא יום המשחק כפי שנקבע במקור.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully