וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עדיין מושלמת

20.7.2009 / 21:33

המחליף ציון צמח הוביל את הצהובים עם צמד ל-0:3 על מניסאספור, במשחק האימון השני שלה. דור מלול הוסיף

יומיים אחרי שגברה 1:2 על פ.צ. איינדהובן ההולנדית במשחק האימון הראשון שלה במחנה האימונים במירלו, הולנד, השיגה הערב (שני) מכבי תל אביב ניצחון שני והיא עדיין מושלמת. הצהובים הביסו 0:3 את קבוצת מניסאספור הטורקית. במשחק נכח יו"ר הקבוצה אביב בושינסקי, שהגיע למחנה האימון.

המאמן אבי נמני העלה את אותו ההרכב עימו פתח במשחק הראשון, שכלל את לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, ריף פרץ, שרן ייני, דור מלול, יוסי שבחון, עמנואל מאיוקה ויובל אבידור. נמני המשיך להעניק את הקרדיט לצעירים של הקבוצה, ונראה שהם אולי מתחילים להבין את גודל האחריות והמחוייבות ועושים את שלהם על המגרש, כאשר את שלושת השערים כבשו שניים מהם.

הצהובים עלו ליתרון אחרי 20 דקות במשחק משער של דור מלול. התוצאה נשמרה עד סיומה של המחצית הראשונה. 20 דקות בתוך המחצית השנייה כבש ציון צמח, שנכנס כמחליף במהלך ההפסקה, את השני למכבי, כאשר בדקה ה-81 השלים צמח צמד אישי, כאשר כבש את השלישי לצהובים בבעיטה חופשית מכ-30 מטרים.

יריבת הצהובים, מניסאפסור, הצליחה בעונות שחלפו בליגה הטורקית הבכירה, אבל בעונת 2007/8 נשרה לליגה השנייה. אשתקד היא הצליחה לסיים ראשונה בליגת המשנה והיא שבה לליגה הראשונה בטורקיה. אגב, היא התעמתה כבר העונה עם קבוצה ישראלית אחרת, מכבי נתניה, במחנה האימון של האחרונה וסיימה את המשחק איתה בתיקו ללא שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully