וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטוף דאום: "רונאלדו הוא כמו המונה ליזה - מיוחד"

מאמן פנרבחצ'ה ערך השוואה מעניינת בין הכוכב לתמונה של לאונרדו דה וינצ'י. "יש רק מונה ליזה אחת, ויש רק רונאלדו אחד"

נראה שעולם הכדורגל עדיין לא התאושש ממעברו המתוקשר של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד. כולנו כבר מחכים בכיליון עיניים לצעדיו הראשונים של הכוכב הפורטוגלי על הסנטיאגו ברנבאו, ובעולם עדיין ממשיכים להגיב ולדבר על רונאלדו.

מאמנה הגרמני של פנרבחצ'ה כריסטוף דאום, שהתמנה בקיץ הנוכחי לקבוצה, ערך השוואה מעניינת. דאום השווה את הפנומן הפורטוגלי לא לשחקן או ספורטאי, אפילו לא לבן אנוש כלל, אלא דווקא לעצם דומם, חפץ יקר ערך ומוכר לכל - מונה ליזה - ציורו המפורסם של לאונרדו דה וינצ'י, המוצג במוזיאון הלובר בפריז.

"האם מישהו חישב וניסה להעריך את שוויה של מונה ליזה?", שאל רטורית דאום בראיון שנתן לעיתון הספרדי 'אס'. "ובכן, כריסטיאנו רונאלדו דומה לה. הוא מיוחד. אין לו מחיר. יש רק מונה ליזה אחת, ויש רק רונאלדו אחד. כל אחד היה שמח אם הייתה לו את המונה ליזה אצלו בסלון, וכולנו שמחים אם רונאלדו מתרוצץ באצטדיון שלנו".

גם מאמן היונייטד, אלכס פרגוסון, ניצל את היום כדי לשבח את שחקנו לשעבר, ומדבריו נראה כאילו אין בין השניים שום טינה. "זה הפסד ענק עבורנו. אין לי דבר מלבד תשבוחות עבורו, הוא בלי ספק השחקן הטוב בעולם", אמר פרגי. "הוא טוב יותר מקאקה, טוב יותר ממסי. הוא נמצא הרבה מעבר להם. התרומה שלו לאיומים שלנו על השער היתה עצומה. הסטטיסטיקה שלו מדהימה. בעיטות לשער, נגיחות, הכל. הוא פשוט גדול".

האם גם לכם יש השוואה מעניינת לרונאלדו? ספרו לנו עליה בטוקבקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully