וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי בלוב נגד דייויד בלאט

שחקן העבר האשים את המאמן הישראלי כי מבצע "סבוטאז' בנבחרת הצעירה". גם בסנט פטרסבורג באים בביקורת

זה לא ממש היום של דייויד בלאט. מאמן נבחרת רוסיה ודינמו מוסקבה בעונה שעברה הותקף היום (שני) משני כיוונים, הראשון הגיע דווקא מקבוצת ספרטק סנט פטרסבורג. אלקסיי קרבאנן, הג'נרל מנג'ר של הקבוצה הרוסית שמחפשת כעת מאמן חדש, לא הסתיר את רגשותיו בנוגע לישראלי. "יש לו את הנסיון לעבוד בקבוצה שלנו, אבל תראו כמה "גדול" הוא היה באפס פילזן ודינמו מוסקבה בשנתיים האחרונות. אנחנו עדיין צריכים לראות מה הוא יעשה עם הנבחרת הלאומית", אמר קרבאנן בציניות.

אלא שאת הביקורת המפתיעה והנוקבת ביותר, קיבל בלאט משחקן העבר האגדי, סרגיי בלוב. בראיון מעניין שהעניק בלוב לתקשורת הרוסית, תקף שחקן העבר את בלאט וטען כי הישראלי מחבל בנבחרת הצעירה של רוסיה. "אין לי ספק בכך. בהתבסס על השחקנים אותם הוא זימן למשחקי ההכנה של הנבחרת, זה 100% סבוטאז' כנגד הנבחרת האולימפית", אמר בלוב, המאמן את נבחרתה הצעירה של רוסיה שסיימה במקום השני בטורניר האוניברסיאדה השנה.

בלוב כעס על כך שבלאט זימן שחקנים צעירים רבים לסגל המורחב, כאלה שלאו דווקא ייצאו עם רוסיה לאליפות אירופה הקרובה. "הייתם יכולים לדמיין מאמן זר אחראי על פיתוח הכדורסל בסרביה?" המשיך שחקן העבר ברטוריות. "כאן, אנחנו מקבלים את המצב בשמחה. אם דברים לא ישתנו, לא נראה שום תוצאות באוניברסיאדה של 2011. אם לצטט את ג'וזף סטאלין - "זה פשוט היה סבוטאז'!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully