וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתודה: היה כדאי להרביץ ציונות

צביקה שרף הוטס לרודוס כדי לדרבן את הבחורים, וישראל הביסה את בלגיה 71:92 במשחקי ההישרדות בדרג א'

אחרי ההפסדים בשלב הבתים של אליפות אירופה לנבחרות צעירות (עד גיל 20), הלחץ בנבחרת העתודה של ישראל היה גדול. היכולת החלשה והעובדה שהבחורים בכחול-לבן עלולים לרדת לדרג ב' גרמה לאיגוד הכדורסל להטיס את המאמן הלאומי, צביקה שרף, לרודוס, שם מתקיימת התחרות, כדי להרביץ ציונות בשחקנים ולעודד אותם לקראת משחקי הדירוג על מקומות 13-16, דרכם אפשר להישאר בדרג א'. לפחות היום (שני) נגד בלגיה, זה עזר. נבחרת ישראל פתחה לא טוב את המשחק הראשון בבית הדירוג, אבל התאוששה ברבע השני ושלטה במשחק עד לניצחון 71:92.

במשחק המקביל בבית ניצחה סלובניה החזקה את גרמניה בתוצאה 77:86. ביום רביעי תתמודד הנבחת נגד סלובניה (14:30) בידיעה שניצחון משאיר לה סיכוי גדול מאוד לשרוד בדרג א'. ביום שישי תשחק הנבחרת נגד גרמניה (16:45).

הבלגים עלו ליתרון 7:12 בפתיחה, אך רבע ראשון גדול של שון דניאל עם 12 נקודות, מנע בריחה של היריבה וישראל פיגרה 27:23 בתום עשר הדקות הראשונות. נקודות של הפינט גארד הבלגי יורן סטיינבך פתחו את הרבע השני, בו הפורוורד הישראלי אנטון שוטבין נכנס לפעולה. איבודי כדור של יואן יארוצ'ביץ', 5 נקודות רצופות של שוטבין ושלשה של עמית שמחון חוללו מהפך, וישראל עלתה ליתרון 31:33, כשעל הלוח 4:39 דקות למחצית. שוטבין ויחזקאל סקוורר המשיכו לייצר נקודות מהקו, שמעון קלע 4 רצופות, ושחקניו של אריאל בית הלחמי הוליכו 38:46 בתום שני רבעים.

ברבע השלישי ישראל הידקה את ההגנה, כפתה איבודי כדור על הבלגים, והורידה את אחוזי הקליעה שלהם. סלי שלוש של טמיר אריאלי וסקוורר הפכו את היתרון לדו ספרתי, וישראל הוליכה בתום הרבע בתוצאה 54:71. הרבע הרביעי היה בשליטת ישראל, ששמרה על היתרון וניצחה בסיום 71:92.

קלעו לישראל: עמית שמחון (6 ריבאונדים) ואנטון שוטבין (6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) 21 נקודות כל אחד, שון דניאל 17, טמיר אריאלי 11, יחזקאל סקוורר 7, יותם שירן (6 ריבאונדים) 6, רביב פיטשון 3, אלעד ונטורה וטל קרפלס 2 כל אחד. כן שותפו עומר רוב ודניאל איידן.

הירבו לבלגיה: יורן סטיינבך, יואן יארוצ'ביץ' ואלכסנדר ליברט 15 נקודות כל אחד.

מאמן נבחרת העתודה, אריאל בית הלחמי אמר לאחר המשחק: "אנחנו שמחים עם הניצחון הזה. עדיין לא סיימנו את העבודה. יש לנו בעוד יומיים את המשחק מול הסלובנים שניצחו היום את הגרמנים, ואנחנו צריכים להתכונן היטב למשחק הזה כדי להבטיח את הישארותנו בדרג א' של אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully