וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה תשחק גם בעונה הבאה בליגת העל

20.7.2009 / 13:16

נשיא נהריה אבי סבג הודיע כי יגייס את הכספים ויפעיל את הקבוצה. עפולה קיבלה ארכה להגשת התקציב

כדי להסיר ספק ולמנוע שמועות מיותרות, החליט אבי סבג, נשיא עירוני נהריה, להודיע היום (שני) באופן פומבי שגם בעונה הבאה עירוני נהריה תשחק בליגת העל והוא יהיה זה שיגייס את הכספים ויפעיל את הקבוצה.

בימים האחרונים התקיימו שיחות בין סבג לראשי מנהלת הליגה, היו"ר אבנר קופל והמנכ"ל עדלי מרכוס, והיום הודיע סבג למרכוס שהחליט לקחת את משימת הקמת הקבוצה על עצמו. סבג אמר לאתר מנהלת ליגת העל: "כמובן שבלי עזרה של ראש העירייה, אין לנו שום סיכוי להקים את הקבוצה, אבל אני משוכנע ומאמין שנעשה את הפעולות הנכונות וגם בשנה הקרובה הקהל הנהדר של עירוני נהריה יזכה לראות הצגות כדורסל מעולות באולם הנפלא שלנו".

סבג מסר שהפעולה הראשונה שינקוט תהיה מינוי מאמן לקבוצה עוד השבוע.

המנהלת האריכה את מועד הגשת התקציב של עירוני הפועל עפולה

על פי החלטת דירקטוריון מנהלת ליגת העל, המועד האחרון לרישום קבוצות חדשות (עולות) לעונת המשחקים הקרובה היה ה-30 ביוני. בעוד אליצור ברק מכבי נתניה עמדה במועד והגישה את תקציבה ואת הביטחונות כנדרש, העולה השנייה לליגה, עירוני עפולה, ביקשה ארכה.

בתחילה מנהלת הליגה העניקה לעפולה ארכה ראשונה עד ה-15 ביולי, והיום, לבקשתה של הקבוצה, אושרה ארכה נוספת עד ה-30 ביולי. בהודעה שקיבלה הקבוצה, והועברה גם לראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, נכתב באופן מפורש שאם הקבוצה לא תגיש את הביטחונות כנדרש עד סוף החודש ולא תעשה את ההתאמות באולמה כפי שהונחתה על ידי מנהלת הליגה, הקבוצה לא תוכל להשתתף בעונת 102009 בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully