וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאש ימשיך בפיניקס שנתיים נוספות

הסאנס הציעו לרכז הנפלא 22 מיליון דולר לשתי העונות הקרובות, הקנדי צפוי להסכים. ריצ'ארדסון במינסוטה, טלפייר בקליפרס

אמנם זה היה צפוי, אך דומה כאילו סטיב נאש ופיניקס סאנס הגיעו סוף סוף להבנות בנוגע להישארותו של הרכז הנפלא באריזונה. רשת ESPN מדווחת היום כי הצדדים הגיעו להסכמה, לפיה הסאנס ישלמו לרכז הקנדי 22 מיליון דולר בשתי העונות הקרובות, עסקה שנאש צפוי להשיב עליה בחיוב.

כזכור, לפני מספר ימים הציעה פיניקס חוזה מעט נמוך יותר למנוע שלה, ולאחר פגישה בין סוכנו של השחקן, ביל דאפי, עם הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, סטיב קר, והבעלים, רוברט סארבר, החליטו בפיניקס להציע לנאש הצעה מעט טובה יותר, שתשאירו בקבוצה גם מעבר לעונה הקרובה, אז יסתיים חוזהו. בכך, נדמה כאילו האיחוד הצפוי בין נאש וד'אנטוני בניו יורק של 2010, לא ממש ייצא לפועל.

* לוס אנג'לס קליפרס העבירה הערב את קוונטין ריצ'ארדסון למינסוטה בתמורה לסבסטיאן טלפייר, מארק מאדסן וקרייג סמית'. על פי הדיווחים, מינסוטה מחכה לסיכום של הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, דייויד קאן, עם ריקי רוביו, ולאחר המעבר של טלפייר יהוו הספרדי וג'וני פלין את צמד הרכזים של הקבוצה. הקליפרס, מנגד, חיפשו רכז מחליף לבארון דייויס, ומצאו.

פופוביץ' מכין את הקרקע

אחרי שנה מאכזבת שהסתיימה בהדחה מוקדמת בסיבוב הראשון לראשונה מאז 2000, סן אנטוניו חידשה את פניה בפגרה הנוכחית עם הבאתם של ריצ'רד ג'פרסון ואנטוניו מקדייס הוותיקים, ובחירתו של דוואן בלייר המבטיח בסיבוב השני בדראפט, שיחברו לשלושת הסופרסטארים של הספרס, טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר במטרה להחזיר את הקבוצה לצמרת.

גרג פופוביץ', מאמן הספרס מאז 1996, נשמע מרוצה מהחיזוק לסגל המזדקן שלו, וכשנשאל במהלך ליגת הקיץ בלאס וגאס על הציפיות שלו מהעונה הקרובה ענה בחיוך: "אם לא נזכה באליפות השנה יצטרכו לפטר אותי, לא?". לאחר מכן התייחס פופוביץ' יותר ברצינות לשאלה, ואמר: "אם דאנקן וג'ינובילי יישארו בריאים נוכל להיאבק על התואר".

בינתיים סיימו הספרס את הופעתם בוגאס במחזור האחרון של ליגת הקיץ עם הפסד 76:75 לממפיס, שקיבלה עוד הופעה פושרת מהבחירה השנייה בדראפט, האשים ת'אביט, שקלע תשע נקודות וקטף חמישה ריבאונדים. סטפן לאזמה, המועמד להצטרף למכבי תל אביב, קלע שמונה נקודות לסן אנטוניו.

במפגש פיקנטי במיוחד פגש בלייק גריפין, הנבחר הראשון בדראפט, את אחיו הגדול טיילור במשחק בו הובסו הקליפרס שלו 87:70 על ידי פיניקס. בלייק סיים עם 16 נקודות ושמונה ריבאונדים, בעוד שאחיו, שנבחר במקום ה-48, הסתפק בארבע נקודות ושישה ריבאונדים.

עדכון ראשון: 10:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully