וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקהאם, היינו פה לפניך ונהיה אחריך"

אוהדי גלאקסי הניפו שלטים ("לך הביתה, רמאי") ושרקו בוז לאנגלי בתיקו 2:2 נגד מילאן. בקהאם: "זה לא משפיע עליי"

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: ענת ברק

אחרי שיישר את ההדורים עם חברו לקבוצה, לנדון דונובן, ועזר ללוס אנג'לס גלאקסי לנצח בניו יורק, דייויד בקהאם ערך את משחקו הביתי הראשון מאז עזב למילאן, וספג שריקות בוז מאוהדי הגלאקסי. בקהאם אירח את מילאן למשחק ידידות, שהסתיים בתיקו 2:2, וחבריו ברוסונרי ראו ושמעו 27 אלף צופים שלא רוצים את הכוכב האנגלי בקבוצתם.

"לך הביתה, רמאי", "היי בקהאם, היינו פה לפניך ונהיה אחריך", היו חלק מהשלטים שהונפו בקהל. בקהאם התעלם מהבוז שספג עם כל נגיעה שלו בכדור, ועזב את המגרש כשהוא מלווה באנשי ביטחון.

עוד קודם לכן בקהאם ניסה לדבר על לבם של האוהדים, אך ללא הועיל. בנוסף, בשלב מסוים קפטן אנגליה לשעבר ניסה לקפוץ מעל לגדר ולהתעמת עם אחד האוהדים.

"אחד מהאוהדים רצה ללחוץ את ידי, ואולי לא", אמר בקהאם בהומור. "הם אמרו דברים לא ממש נחמדים, ידעתי שתהיה תגובה. רוב האוהדים רצו לצפות במשחק בו משתתפים שחקנים גדולים, אני חושב שבסך הכל הם נהנו".

טיאגו סילבה העלה את מילאן ל-0:1, אולם לוס אנג'לס השוותה לאחר שבקהאם מצא את לנדון דונובן, שהמשיך לאלן גורדון, שהשווה בדקה ה-29. בדקה ה-61 פיפו אינזאגי העלה את המילאנזים ל-1:2, אבל היתרון החזיק רק ארבע דקות לאחר שער שוויון בריאן ג'ורדן.

"אני לא מאוכזב, כי זה לא משפיע עליי", התייחס בקהאם לחוויה שעבר, ואולי עתיד לעבור בהמשך, "בסופו של דבר אי אפשר להיות אהוב על כולם". בקהאם הוחלף אחרי 75 דקות, בהן הפגין יכולת טובה. בקהאם זכה לגיבוי מחבריו, ודונובן, שביקר אותו לפני שובו לארצות הברית, אמר: "אם דייויד ימשיך לשחק ככה, אני בטוח שאנשים יתמכו בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully