וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה למקום ה-29 בעולם

הטניסאי הישראלי טיפס מקום אחד ורשם עוד דירוג שיא בקריירה. שחר פאר ירדה ארבעה מקומות למקום ה-62

דודי סלע טיפס הבוקר (שני) לעוד דירוג שיא בקריירה כשעלה למקום ה-29 בעולם, ובכך חלף על פני הישגו של הראל לוי, שדורג בשיאו במקום ה-30. כעת שני הישראלים היחידים על פניהם סלע טרם חלף הם עמוס מנסדורף (18 בשיאו) ושלמה גליקשטיין (22 בשיאו).

הישראלי הבכיר, שיפתח מחר את דרכו בטורניר אינדיאנפוליס (סך פרסים של 600 אלף דולר) כמדורג שני בטורניר מול האמריקאי וינסנט ספדאה, המשיך במגמת העלייה שלו בדירוג למרות שלא שיחק השבוע, ואם יגיע לשלבים מתקדמים בטורניר בו הודח אשתקד בסיבוב הראשון הוא צפוי לטפס כמה מקומות נוספים בדירוג הבא.

שחר פאר, שהודחה בסיבוב הראשון של טורניר פראג, רשמה ירידה של ארבעה מקומות למקום ה-62 בעולם. הראל לוי עלה ארבעה מקומות למקום ה-179, ונועם אוקון ירד שבעה מקומות למקום ה-305.

בצמרת הדירוג לא חלו שינויים משמעותיים, ועשרת המדורגים הבכירים שמרו על מקומם על פי הסדר - רוג'ר פדרר, רפאל נדאל, אנדי מארי, נובאק דג'וקוביץ', אנדי רודיק, חואן מרטין דל פוטרו, ז'יל סימון, ג'ו ווילפריד צונגה, פרננדו ורדסקו ופרננדו גונזאלס. רובין סודרלינג, שזכה בטורניר בשטאד, עלה למקום ה-11 והחליף מקומות עם ניקולאי דוידנקו. דימיטרי טורסנוב, שמדורג ראשון בטורניר אינדיאנפוליס לפני סלע, ירד שלושה מקומות למקום ה-27.

גם צמרת דירוג הנשים נותרה כשהייתה, ועשר הראשונות הן עדיין דינארה סאפינה, סרינה וויליאמס, ונוס וויליאמס, אלנה דמנטייבה, סבטלנה קוזנצובה, ילנה ינקוביץ', ורה זבונרבה, ויקטוריה אזרנקה, קרוליין ווז'ניאקי ונדיה פטרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully