וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד קרובה להחתים את ג'מאריו מון

לפי דיווחים הגיעו הקאבס לסיכום עם הפורוורד המוכשר. למיאמי יהיה שבוע להשוות את ההצעה. ווילקוקס חתם בדטרויט

בקליבלנד יודעים היטב שהעונה הקרובה עשויה להיות מהחשובות בהיסטוריה של המועדון, כיוון שהיא עלולה לקבוע את עתידו של גדול שחקני הקאבס, לברון ג'יימס. לברון צוטט פעמים רבות באומרו כי במידה ולא יקבל חיזוק שיעזור לו לזכות באליפות, יחפש לעצמו בית חדש בסיום החוזה (סוף העונה הבאה). בקליבלנד שמעו היטב את הדברים, ובתגובה הביאו למלך את שאקיל אוניל ואנתוני פרקר כסיוע. הערב (ראשון) נודע כי הקאבס קרובים להחתמתו של הסמול פורוורד, ג'מאריו מון.

מון הינו שחקן חופשי מוגבל, ולפי הדיווחים החתימה אותו קליבלנד על מסמך עקרוני, שפרטיו עדיין לא פורסמו. עתה יהיו למיאמי (הקבוצה בה שיחק מון) שבעה ימים להשוות את ההצעה לשחקן. כפי שזה נראה כרגע, לא בטוח בכלל שמיאמי אכן יגישו הצעה שכזו, כיוון שהם לא מעוניינים להחתים שחקנים ליותר מעונה אחת, בכדי לשמור את תקרת השכר שלהם.

קליבלנד מנסה נואשות למצוא חיזוקים בשוק החופשי, כיוון שתקרת השכר שלהם עומדת כרגע על 80 מיליון דולרים, ומלבד מון שמותיהם של רוב קורץ ושון מיי עלו בימים האחרונים. מון עשה את הפריצה שלו בעונת הרוקי המתוקשרת שלו בטורונטו, אליה הגיע לאחר שלא הצליח להיבחר בדראפט. הוא הרשים מאוד במשחק הפתיחה שלו, ונתן ממוצעים נאים של 8.5 נקודות ו-6.2 ריבאונדים. לאחר מכן הועבר למיאמי במסגרת הטרייד שהביא את ג'רמיין אוניל להיט, במקומו של שון מריון. במיאמי נפל מון לממוצע של 7.1 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק.

* בדרויט עדיין עושים מאמצים לחזק את הקבוצה מתחת לסל, והערב נודע כי הפורוורד כריס ווילקוקס חתם במועדון לשנתיים. ווילקוקס מגיע לאחר עזיבתו של אנטוניו מקדייס, וירוויח 6 מיליון דולרים במהלך התקופה. הפורוורד נתן רצף של שלוש עונות טובות בסיאטל (13.4 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק בעונת 2007/8), אבל בעונה האחרונה נחת בניקס ובאוקלוהומה ושם צנחו ממוצעיו ל-7.2 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully