וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטיטודו בולוניה התפרקה

איגוד הכדורסל האיטלקי לא קיבל את בקשתה של אחת מאגדות הכדורסל לשחק בליגה השניה, בגלל קשיים וחובות כלכליים

פורטיטודו בולוניה, אחת מהקבוצות האיכותיות בכדורסל האירופאי בשנים האחרונות, ואחת המשמעויות ביותר בכדורסל האיטלקי, עומדת בפני הכחדה. בולוניה, שזכתה באליפות רק לפני ארבע עונות, סיימה עונה חלשה במיוחד עם מאזן 20:10, והמקום האחד לפני האחרון בליגה, ששלח אותה היישר אל הליגה השניה. אלא שהיום (ראשון) נודע כי איגוד הכדורסל האיטלקי לא קיבל את ההרשמה של הקבוצה, שנמצאת בקשיים כלכליים, ולא שילמה משכורות לשחקנים מזה כמה חודשים.

איגוד הכדורסל קבע כי הקבוצה תפורק, ולא תוכל לשחק בעונה הבאה בליגת המשנה, אלא רק בליגות החובבים. בנוסף יהפכו כל שחקני הקבוצה לשחקנים חופשיים, והבעלים, ג'ילברטו סאקרטי יחוייב לשלם את כל חובות הקבוצה. עתה נותר לראות האם הדבר אכן יקרה, כיוון שסאקרטי ניסה מספר פעמים למכור את הקבוצה ללא הצלחה.

בין השחקנים שנמצאים בקבוצה ישנם שמות גדולים, כגון גרגור פוצ'קה הבלתי נלאה, לזרוס פאפאדופולוס, אלכס סקיילס ודרל סטרוברי, שעתה ייאלצו לרדוף אחרי הכסף שלהם, כמו גם אחרי חוזה לעונה הבאה בקבוצה אחרת. בולוניה אינה הקבוצה היחידה שתפורק. גם ליבורנו ששיחקה בליגה השניה, לא הגישה את הרשמתה לעונה הבאה בגלל קשיים כלכליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully