וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן שלום זורק את הכדור הראשון

מרווין גולדקלינג, מבעלי ניו יורק יאנקיז, נפגש עם המשנה לרה"מ, והשניים דנו בהקמת ליגת בייסבול ישראלית-ירדנית-פלסטינית

מרווין גולדקלינג, מבעלי ניו יורק יאנקיז, נפגש היום (ראשון) עם המשנה לראש הממשלה, השר לשיתוף פעולה אזורי, השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום, ודן עמו בארגון משחקי בייסבול משותפים לשחקנים ישראלים-ירדנים ופלסטינים כחלק מפרויקט של שיתוף פעולה אזורי. זאת, במסגרת דיונים על קידומה של הקמת ליגת בייסבול למקצועניים בארץ. גולדקלינג הוא מומחה בהקמת ליגות בייסבול במגרשים קטנים, ועל פי התוכנית, המיזם יכלול הקמת מגרשים רב תכליתיים עד 4,000 מושבים בנגב, בגליל, בירושלים, ברעננה, בבית שמש ובמודיעין." זו יוזמה מבורכת שיש לעשות הכל כדי שתצא אל הפועל", אמר השר שלום, "זהו מיזם שיקדם את הספורט בישראל ויגביר את המודעות בקרב הצעירים לענף הבייסבול ".

כדי להקים את הליגה המקצוענית, מתכוון גולדקלינג להביא שחקנים מקצועיים מארצות הברית, אוסטרליה, אירופה ויפן. חלק מהמיזם יכלול משחקים משותפים בין שחקנים פלסטינים, ירדנים וישראלים. גולדקלינג אף אמר כי קיים שותף בצד הפלסטיני לקידום הפרויקט, ובצד הישראלי השותף שמלווה את המיזם הוא ג'ף רוזן, הבעלים של מכבי חיפה בכדורסל. " לא באנו לכאן כדי להתעשר, אבל אנחנו יודעים מה לעשות כדי שזה יצליח, ואנחנו מאמינים שזה יעבוד ויהפוך לספורט מקצועי ופופולארי בישראל", אמר גולדקלינג.

גולדקלינג נפגש כבר עם ראשי רשויות ירושלים, מודיעין ורעננה. השר שלום הסביר: "זהו פרויקט שיצור עניין רב בקרב בני נוער. ראשי רשויות יוכלו לשמוח מכך שיוקמו בתחומם אצטדיונים רב תכליתיים שישמשו לא רק למשחק בייסבול אלא למופעים, קונצרטיים, פארקים ובילויים".

בסיום הפגישה אמר השר שלום כי הוא מאמין שיש לתמוך ביזמים פרטיים שרוצים להביא בשורה לישראל, ויפעל להסרת החסמים וקיצור התהליכים הבירוקרטים, שיביאו למימוש הרעיון. "אני מאמין במיזם הזה, וחושב שזוהי עוד דרך מצוינת ליצור דו קיום סביב מיזם ספורטיבי שיצור תשתית כלכלית לתועלת כל הצדדים".

יצוין, כי לפני שנתיים נוסתה שלא בהצלחה ליגת בייסבול בישראל, על ידי קבוצה אחרת בראשות איש העסקים הבוסטוני לארי באראס. הליגה נכשלה, לא עמדה במטרותיה והתפרקה לאחר עונה אחת בלבד. כעת, יש לקוות שהמיזם של גולדקלינג ורוזן יניב תוצאות טובות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully