וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניידר הקפיא את חיזוק הזרים במכבי ת"א

19.7.2009 / 12:30

הבעלים הודיע כי ההקפאה מסיבות כלכליות, אולם במועדון טוענים כי החלטתו נובעת מאיומים והטרדות מצד האוהדים

הבעלים של מכבי תל אביב, אלכס שניידר, הודיע לראשי הקבוצה כי בשלב זה הוא לא מאשר את צירופם של שחקנים זרים חדשים לקבוצה. שניידר הסביר שסירובו נובע מסיבות כספיות, אולם במכבי תל אביב מעריכים כי העובדה שהחל מהשבוע שעבר הופצץ המייל האישי של הקנדי בפניות מצד האוהדים, חלקן בוטות מאוד, גרמה לבעלים למורת רוח רבה. לכן, בשלב זה, הוא החליט שלא להשקיע דולר נוסף בקבוצה. בנוסף, במכבי תל אביב ידעו לספר הבוקר (ראשון) כי היו מספר אוהדים שאף הרחיקו לכת והתקשרו למכשירו הסלולרי האישי של שניידר, כאשר חלק מהשיחות כללו איומים מצד אוהדי הקבוצה ודרישות מיידיות לחיזוק הסגל הקיים. בהנהלת מכבי תל אביב קיבלו את הדברים באכזבה גדולה. נכון לעכשיו כל נושא צירוף השחקנים הזרים נמצא בהקפאה.

בתוך כך, הודיע הקשר מאור בוזגלו לראשי המועדון כי הוא מסכים עקרונית לקצץ בשכרו, אולם עד כה לא דובר על סכום או על אחוז הקיצוץ. בשלב זה מאמינים במכבי כי הקיצוץ בשכרו של בוזגלו יחד עם כסף עתידי שאמור להיכנס ממכירתם האפשרית של הקשרים ג'ונתן אסוס ותמיר כחלון, שנמצא בימים אלה בהליך בוררות נגד הקבוצה, עשויים לאפשר בכל זאת רכישת שחקנים נוספים לקבוצה.

בקבוצה ממתינים להתפתחויות בבית"ר ירושלים, והיום הביעו גורמים בהנהלה אופטימיות רבה באשר לצירופו של הבלם אריק בנאדו. במכבי אומרים היום שכל האפיזודה מהשבוע שעבר, בה בנאדו ניהל מגעים עם הפועל תל אביב, לא רק שלא מרחיקה את הבלם מקרית שלום, אלא אפילו מקרבת אותו עוד יותר. בהנהלת הצהובים שמחו לראות שבסופו ש דבר העדיף בנאדו לא לחתום בשורות היריבה המושבעת, ואף קיבלו רמזים שהבלם מעוניין להגיע לקרית שלום.

ביום שבת קיימה הקבוצה את משחק האימון הראשון שלה במסגרת מחנה האימון במירלו שבהולנד, וניצחה 1:2 את פ.צ איינדהובן מהליגה המקומית השנייה. ביום שני תקיים הקבוצה משחק אימון נוסף נגד מניסהספור הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully