וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבאיור: "תוך שנה-שנתיים סיטי תהיה אחת הטובות בעולם"

חלוץ הרכש החדש הוצג במנצ'סטר והצהיר כי הוא שלם עם המעבר מארסנל: "זה היה קשה, אבל ונגר נתן את ברכתו"

אחרי שעבר את הבדיקה הרפואית בשבת, וחתם על חוזה לחמש שנים במנצ'סטר סיטי, עמנואל אדבאיור, הצהיר כי סיטי הייתה בחירה הראשונה שלו. החלוץ הטוגולזי בן ה-25, ששמו נקשר גם למילאן, ברצלונה וצ'לסי, אמר לתקשורת הבריטית: "זאת הסיבה שאני פה. אני שמח להיות פה, היתה לי שיחה טובה עם המאמן מארק יוז ועם היו"ר, דיברנו על העתיד שלי". כשנשאל אם השיחה עם יוז ויו"ר המועדון עזרה לו להבין שעשה את ההחלטה הנכונה, השיב אדבאיור: "זאת קבוצה, שתוך עונה, אולי שתיים, תהיה אחת הטובות בעולם".

כמה מאות מאוהדי סיטי הריעו לאדבאיור באיצטדיון הקבוצה, ותרמו למצב רוחו של החלוץ. "אנחנו חייבים להילחם בשביל המועדון והקבוצה. אפשר לראות שהאוהדים מאמינים בנו, מאמינים שאנחנו יכולים להביא לנו משהו, ועל זה נילחם עכשיו".

אדבאיור אמר כי עזב את ארסנל עם ברכתו של המאמן ארסן ונגר. "זה היה קשה, אבל זה המשחק", התייחס החלוץ לפרידה מהצרפתי, והוסיף: "ארסנל הרוויחה כסף מהמעבר, היו לי שיחות טובות עם ארסן, הוא בירך אותי ואני שמח. היו לי הרבה רגעים שמחים עם ארסנל וגם רגעים קשים. אני גאה ששיחקתי שם, אני מאחל להם הרבה הצלחה ולא משנה מה יקרה, צמידארסנל תהיה בלב שלי". אדבאיור הוא הרכש היקר ביותר שעשה המאמן מארק יוז הקיץ, אחרי שצירף לסגל את קרלוס טבז, גארת' בארי ורוקה סנטה קרוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully