וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו ממשיך לעשות בעיות

זלאטן כבר חולם על המעבר לברצלונה, אבל הצד השני של העסקה מערים קשיים: דורש 12.5 מיליון כ"מתנת פרידה" מבארסה

אומנם קשה להגדיר את העסקה הזאת כ"עסקת השנה", במיוחד בקיץ בו מוחתמים רונאלדו וקאקה בריאל מדריד תמורת עשרות מיליוני יורו, ובכל זאת - אם זלאטן איברהימוביץ' יעבור לברצלונה תמורת סמואל אטו, אלכסנדר חלב ועוד 40 מיליון יורו שיעשו את דרכם לאינטר, הרי שזו תהיה בהחלט בשורה מרגשת עבור חובבי הכדורגל העולמי.

על אף ששום חוזה לא נחתם עדיין בין הקבוצות, החלוץ השבדי כבר אורז מזוודות. סוכנו של איברהימוביץ', מינו ראיולה, מדבר על המעבר כסגור, ואף התרברב בראיון ל"מארקה" הספרדי, כשאמר: "איברהימוביץ' יותר טוב מקאקה, כריסטיאנו רונאלדו ובנזמה ביחד, כי יש לו יכולת טכנית פנומנלית". סוכנו של השבדי הוסיף כי הוא "רגוע" ביחס לעסקה וכי הוא בטוח שהיא תושלם.

כמו כן, התקשורת האיטלקית מדווחת היום כי אחת הסיבות שבגינן איברהימוביץ' כל כך רצה ליבור לברצלונה היא דווקא ז'וזה מוריניו, מאמן אינטר, עמו הסתכסך לאחרונה. לטענת "טוטוספורט", באחד האימונים האחרונים סינן השבדי "זה לא כדורגל שאני אוהב" בהתייחסו לשיטות האימונים של מוריניו.

בנוסף, בטוויטר של השבדי נכתב כי "זכיתי בכל התארים באיטליה, זה הזמן להמשיך קדימה, אני רוצה לזכות בליגת האלופות", אך איברהימוביץ' הכחיש את הדברים בהמשך.

אגב, הלחץ באינטר טיפס אמש לגבהים נוספים, לאחר שהקבוצה קיבלה הוראה להתפנות מבית המלון שבו היא נמצאת (ארבע העונות) בלוס אנג'לס לאחר דיווח כי הוטמנה בו פצצה.

טראבל מייקר נשאר טראבל מייקר

מנגד, קיים עוד צד בעסקה שמעכב את חתימתה, וזה כמובן הצד של סמואל אטו, שמתקשה להבין כיצד מכוכבה הגדול של ברצלונה הוא הפך לנספח בעסקה ונחשב לבונוס שאלופת אירופה מוסיפה לצד ה-40 מיליון. אטו דורש מאינטר שכר של עשרה מיליון יורו לעונה, הודיע בכעס למקורביו כי "רק אני אחליט אם אני עובר לאיטליה", וסוכנו מסר בתגובה כי "לכבוד הוא לנו לשוחח עם מועדון גדול כמו אינטר, אבל כרגע אנחנו לא יכולים לדבר על הנושא. שיחות שכאלה לא יכולות להתקיים בטלפון, אלא פנים אל פנים". כרגע זה בלתי אפשרי, מכיוון שגם אטו וגם נציגו נמצאים בקמרון.

בספרד מדווחים על עוד מוקש פוטנציאלי לעסקה, מכיוון שאטו גם דורש 12.5 מיליון יורו מברצלונה כ"מתנת פרידה", כעמלה או כמענק חתימה, וזאת מאחר שהוא משוחרר מחוזהו לפני סופו הרשמי.

בנוסף, מתברר גם שהחברים בברצלונה לא בטוחים מכדאיות העסקה. "אני חושב שהשבדי יכול להפוך לשחקן חשוב עבורנו", אמר אנדרס אינייסטה, "אבל מי שכרגע חבר שלי לקבוצה הוא סמואל אטו, ואני מאוד מעריך אותו. הייתה לי תקופה מאוד מהנה עם סמואל". מנגד אינייסטה מתעקש ש"נקבל בברכה את זלאטן בחדר ההלבשה".

עדכון ראשון: 8:03
עדכון אחרון: 13:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully