וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבאיור חתם במנצ'סטר סיטי

החלוץ הטוגולזי עבר מארסנל והפך לשחקן החמישי שמגיע לאיסטלנדס בקיץ. הקבוצה הפסידה 2:0 לאורלנדו פיירטס

מנצ'סטר סיטי החתימה היום (שבת) את שחקן הרכש החמישי שלה בקיץ הנוכחי כשהודיעה על נחיתתו במועדון של חלוץ ארסנל, עמנואל אדבאיור. החלוץ הטוגולזי מצטרף לסטיוארט טיילור, גארת' בארי, רוקה סנטה קרוז וקרלוס טבז, שהגיעו לקבוצה של מארק יוז מוקדם יותר הקיץ.

ארסנל צפויה לקבל כ-22 מיליון יורו עבור החלוץ הטוגולזי הנהדר, שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במידלנדס לפני מספר ימים. אדבאיור בן ה-25 הצטרף לארסנל ממונאקו תמורת כשלושה מיליון ליש"ט ב-2006 וכבש 62 שערים ב-142 הופעות במדיה בכל המסגרות. הוא צפוי לשלשל לכיסו כ-170 אלף יורו לשבוע.

אדבאיור יהפוך כעת לחלוץ ה-9 בסגל הבוגר של סיטי, ביחד עם ואלרי בוז'ינוב, קרייג בלאמי, קרלוס טבז, בנג'אני, צ'ד אוואנס, פליפה קאייסדו, רוקה סנטה קרוז ורוביניו, כשז'ו הברזילאי הושאל לאחרונה פעם נוספת לאברטון. "הגעתי כדי לעשות היסטוריה במועדון הזה ובשביל האוהדים שלו. המאמן והיו"ר אמרו לי שהם רוצים לראות אותי כאן ואני לא יכול לחכות", אמר החלוץ שחתם ל-5 שנים.

ארסן ונגר התייחס גם הוא להעברה, כשאמר: "מובן שנחסר אותו, אבל אנחנו רוצים להתייחס רק שלקחנים שנמצאים איתנו. אנחנו מאחלים לו כל טוב ומודים לו על מה שעשה עבור ארסנל. אני בטוח שהוא יוסיף הרבה לסיטי".

בתוך כך הפסידה היום סיטי במשחק הידידות הראשון שלה 2:0 לאורלנדו פיירטס מדרום אפריקה, במסגרת טורניר וודאקום. המנג'ר מארק יוז, עדיין ללא שחקני הרכש קרלוס טבז, רוקה סנטה קרוז וגארת' בארי ובהרכב משני לגמרי, ראה איך פנדל של לוקאס תוואלה ובעיטה מרחוק של פינו מונגאלה מנצחים את המשחק עבור הדרום אפריקאים, ביום הולדתו ה-91 של הנשיא לשעבר נלסון מנדלה.


טל בן חיים, שבינתיים לא מצא יעד חדש להמשך הקריירה האירופית, פתח בהרכב של הסיטיזנס עם צעירים כמו ולדימיר וייס ובן מי, כאשר בהתקפה שיחקו ואלרי בוז'ינוב, מרטין פטרוב וקרייג בלאמי. מארק יוז התייחס להרכב המשני ואמר: "זה מוקדם מדי לסכן את שחקני הרכש כרגע, כשהם לא בכושר משחק. יש לנו שחקנים ברמות שונות של כושר וננסה לפתור את זה במשחקים הקרובים. אנחנו מרוצים מהיום, אם כי לא מהתוצאה". במשחק הבא יתמוודו יוז ושחקניו מול קייזר צ'יפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully