וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון למכבי ת"א בהולנד

18.7.2009 / 21:13

הצהובים גברו 1:2 על פ.צ איינדהובן בפתיחת משחקי האימון שלהם במחנה במירלו, אבידור ושבחון כבשו

מכבי תל אביב פתחה הערב (שבת) ברגל ימין את מחנה האימון אותו היא מקיימת בעיר מירלו בהולנד עם ניצחון 1:2 על פ.צ איינדהובן מהליגה השנייה בהולנד.

את השערים לצהובים כבשו יוסי שבחון בפנדל בדקה השישית, ויובל אבידור בשערו הראשון בקבוצתו החדשה בדקה התשיעית. יחד עם אבידור ערכו גם שחקני הרכש לירן שטראובר ורוני גפני הופעת בכורה בהרכב הפותח, וכך גם הקשר האחורי הצעיר ריף פרץ, שהוקפץ מקבוצת הנוער.

ההרכב המלא של מכבי תל אביב במשחק כלל את לירן שטראובר, יובל שפונגין, ליאור ז'אן, איגור טומאסיץ', רוני גפני, שרן ייני, דור מלול, ריף פרץ, יוסי שבחון, עמנואל מאיוקה ויובל אבידור. תומר תייר, שעלה כמחליף, נפצע בראשו ופונה לבית חולים מקומי, אך התאושש ויחזור מחר לאימונים.

בשלב זה לא עדיין לא הגיעו שחקנים זרים להיבחן במחנה, אולם במהלך השבוע הקרוב צפויים לנחות במירלו מספר מועמדים לחיזוק הקבוצה שינסו להרשים את הצוות המקצועי. בקבוצה עושים מאמצים למצוא קשר אחורי וחלוץ, ובמידה והמו"מ להחתמתו של אריק בנאדו לא יצלח, יחפש המנג'ר אבי נמני גם בלם זר.

שטראובר, שסיכם את כל תנאיו בקבוצה אך טרם חתם רשמית על חוזהו, צפוי לעשות זאת בתחילת השבוע הבא, כשהיו"ר אביב בושינסקי והמנכ"ל עוזי שעיה יצטרפו אל הקבוצה בהולנד. בסגל הקבוצה נמצאים גם יקיר שינה ותומר תייר,שכבר קיבלו הצעה כספית וצפויים להצטרף, ואלי ביטון, שינסה לסגור את תנאיו לקראת סיום המחנה.

גם הקשר הפצוע מאור בוזגלו המריא יחד עם חבריו למחנה, על מנת להתאמן באופן אישי על פי תכנית השיקום שהרכיב לו פיזיולוג הקבוצה בוקי ירון, ובקבוצה מרוצים מאוד מקצב החלמתו. ביום שני תשחק מכבי תל אביב מול מאניספור הטורקית, ביום רביעי תפגוש את לוקרן הבלגית, קבוצתם של עומר גולן יואב זיו ואבי סטרול, ובשישי תשחק מול איסטנבולספור הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully