וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגאת' יעדיף לשכוח את הבכורה הביתית

מאמן שאלקה חווה הפסד 1:0 מול שטוטגרט, שתפגוש בגמר טורניר ההכנה את המבורג, אחרי ניצחון 0:1 על באיירן מינכן

בגרמניה מעבירים הילוך במשחקי המבחן לקראת פתיחת עונת 2009/10 הממשמשת ובאה. יומיים לפני הסופר קאפ שיפגיש את האלופה וולפסבורג עם מחזיקת הגביע ורדר ברמן, נערך היום (שבת) משחק בין שטוטגרט לשאלקה ומאמנה החדש פליקס מגאת', כשהשוואבים ניצחו 0:1 משער של סבסטיאן רודי בן ה-19.

המשחק בין השתיים נערך במסגרת גביע T-home, לעיני הקהל בגלזנקירשן שבא בהמוניו וראה את מגאת' רושם הפסד בבכורה הביתית. "הפסד לשלישית מהעונה שעברה זה לא אסון", אמר מגאת' לאחר המשחק. "היכולת הייתה סבירה לגמרי". האירוע המרכזי במשחק היה זריקת קוביה מצד אוהדי שאלקה לעברו של שוערם בעבר והיום שוער שטוטגרט, יינס להמאן.

מי שתפגוש את שטוטגרט בגמר היא המבורג, שניצחה 0:1 את באיירן מינכן עמוסת הציפיות. הקבוצה של לואיס ואן חאל לא הרשימה, כשבהרכבה הופיעו שחקני הרכש בראשות מריו גומז. דווקא פיוטר טרוכובסקי, שחקן באיירן מינכן בעבר, היה זה שהכניע את האנס יורג בוט בדקה ה-40. באיירן תשחק במשחק על המקום השלישי מול שאלקה, בתקווה להראות קצת יותר טוב.

משחקי ידידות נוספים נערכו ברחבי אירופה. אייאקס אמסטרדם הביסה 1:4 את סאות'המפטון, כשלזכותה הבקיע צמד לואיס סוארז האורוגוואי וכן שערים של סים דה יונג ומרווין זייחלאר. משחקה של הולנדית אחרת, פ.ס.וו איינדהובן, הופסק במצב של יתרון 0:1 על סגנית אלופת טורקיה, סיבאספור. מהגרים טורקיים הנמצאים בהולנד פרצו למגרש וגרמו לפיצוץ המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully