וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה הפסידה למונטנגרו, והתקרבה לדרג ב'

18.7.2009 / 16:29

שחקני העתודה לא הצליחו להתאושש מהתבוסה לליטא, הפסידו 66:50 ויאבקו נגד ירידת דרג, בית הלחמי: "המזל לא איתנו"

נבחרת העתודה של ישראל הפסידה היום (שבת) לנבחרת מונטנגרו 66:50 והידרדרה למשחקי הדירוג על מקומות 13-16. שחקניו של אריאל בית הלחמי היו צריכים להתאושש מההפסד ב-50 הפרש אמש לנבחרת ליטא, ולנצח את נבחרת מונטנגרו בנקודה אחת לפחות כדי להינצל מהאפשרות לרדת דרג, אך החל מהרבע הראשון היתרון הבולט של מונטנגרו בא לידי ביטוי על המגרש. כעת תצטרך ישראל לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית הדירוג התחתון כדי להימנע מירידה לדרג ב', ולראשונה לא לשחק באליפות אירופה דרג א', מאז הוקם המפעל בשנת 1992. משחקי הדירוג יחלו ביום שני.

ישראל פתחה עם יחזקאל סקוורר, שון דניאל, טל קרפלס, רביב פיטשון ואנטון שוטבין. הנבחרת לא הצליחה לפתוח את המשחק בצורה טובה, ומונטנגרו עלתה ליתרון 5:8 אחרי חמש דקות. על אף העובדה שכוכב מונטנגרו, סיאד סחוביץ, ביצע עבירה שלישית בשלב מוקדם, לא הצליחה ישראל לנצל זאת ובסוף הרבע הראשון 12:17 מונטנגרו. ישראל נקלעה לבעיית עבירות ברבע השני, אך החטאות מרובות של שני הצדדים השאירו את הנבחרת בתמונה, 17:23 למונטנגרו, ארבע דקות לסוף המחצית. בשלב הזה מונטנגרו לחצה על הדוושה וברחה ליתרון 20:32 במחצית.

ישראל פתחה את המחצית השניה מצוין וסל של שוטבין הוביל ריצת 2:9 וצמצום הפער לחמש בלבד. מונטנגרו הלכה פנימה לניקולה ווצ'ביץ' והחזירה לעצמה את יתרון 12 הנקודות 33:45 בסוף הרבע השלישי. ישראל חיפשה בתחילת הרבע הרביעי ניסיון קאמבק, אך מונטנגרו לא התקשתה מול ההתקפה האנמית של ישראל בדרך לניצחון 50:66.

קלעו לישראל: שון דניאל 11, אנטון שוטבין 10, עמית שמחון וטמיר אריאלי 8 כל אחד, בן רייס 3, רביב פיטשון, יותם שירן, יחזקאל סקוורר ודניאל איידן 2 כל אחד, טל קרפלס ועומר רוב נקודה כל אחד. בלטו בשורות מונטנגרו: ניקולה ווצ'ביץ' 18 ו-16 ריבאונדים, מילוש סאבוביץ' 17.

בית הלחמי אמר אחרי המשחק לגלי צה"ל: "התחושות הן לא משהו, ודווקא בגלל המשחק הראשון שהיה פספוס אדיר. זה משחק שאתה לא שוכח, אחד ההפסדים האכזריים שחוויתי. למשחק הזה היו השלכות לשני המשחקים האחרים. היום ירדנו לשחק בבית המוות, וצריך לאסוף את עצמנו ולהמשיך להתחרות. החבר'ה עושים פה את הכל, וכרגע זה לא כל כך מצליח והמזל לא איתנו. עדיין לא סיימנו, אני מאוד מקווה שנצליח להתאושש ולהישאר בדרג א'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully