וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו דורש מאינטר עשרה מיליון יורו לעונה

הקמרוני הבין שהוא קלף מיקוח בעסקת איברהימוביץ' ובספרד מדווחים כי הוא יתמקח על זה. אינטר שוקלת לצרף את קסאנו

לסמואל אטו יש תיאבון. אחרי שהתברר לקמרוני שעסקת העברתו של זלאטן איברהימוביץ' לברצלונה תלויה בעיקר ברצון שלו לעבור לנראזורי, החליט אטו להגדיל את דרישותיו הכספיות. אטו דורש שכר של לא פחות מעשרה מיליון יורו לעונה כדי לעבור לאינטר, זאת כחלק מאותה עסקה במסגרתה איברהימוביץ' יעבור כמובן לבארסה.

"אס" הספרדי טוען כי הכוכב הקמרוני העלה את דרישותיו הכספיות כדי לשכנע את עצמו לעזוב את אלופת אירופה. שני המועדונים, כזכור, כבר הגיעו להסכם שיחליף בין שני השחקנים, אך עדיין טעונה את אישורו של אטו למהלך.

על פי הדיווחים, הקטלאנים אמורים לשלם לאינטר בנוסף להעברת אטו סכום של 48 מיליון יורו, כשגם אלכסנדר חלב כלול בעסקה והוא צפוי לעבור בהשאלה לאלופת איטליה. למרות הדיווחים בספרד, לא ברור עדיין אם אינטר תיענה לדרישותיו הכספיות של אטו, כאשר ב"סקיי ספורטס איטליה" אף נרשם שאטו מעוניין בסכום של 25 מיליון יורו כדי לעזוב את ברצלונה.

בעקבות אותם דיווחים עולים קולות שטוענים שלסכומים האלה עשויה להיות השפעה ישירה על המשא ומתן. סוכנו של איברהימוביץ', מינו ריולה, כבר עמל על החוזה המתגבש ללקוח שלו שאמור להיות מוכן עד יום רביעי. אם הדיווחים מספרד ומאיטליה אכן יתבררו כאמינים, הכדור כעת יעבור לזירה בין אטו ואינטר, שאמורים להגיע לסיכום לגבי השכר של הקמרוני.

ובינתיים אינטר ממשיכה לחפש מועמדים למחליף לאיברהימוביץ', כשאחד השמות שנשמעים הוא של אנטוניו קסאנו מסמפדוריה. הנראזורי אמורים להציע לסמפדוריה את מאנסיני וסכום של עשרה מיליון יורו תמורת השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully