וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייזאק: "מאמין שאתקרב לשיא שלי"

המדליסט האולימפי מוכן לתחרויות השחייה במכביה, בהם ישתתפו גם נבו, ברנע ושפירא בר אור, שאמרו: "תהיה חוויה"

רגע לפני שתחרויות השחייה של המכביה ה-18 יוצאות לדרך ביום ראשון, נפגשו הבוקר (שבת) בבריכת השחייה במכון וינגייט שלושת השחיינים הבכירים של ישראל, גל נבו, גיא ברנע ונמרוד שפירא בר אור עם המדליסט האולימפי ג'ייסון ליזאק. תחרות השחייה במכביה היא תחרות ההכנה האחרונה של השחיינים הישראלים שיוצאים לאליפות העולם ברומא. את השחייה הישראלית ייצגו ברומא 19 שחיינים, ביניהם בנות השחייה האומנותית ושחיין המים הפתוחים ומי שסיים במקום החמישי באליפות אירופה האחרונה, מיכאל דימטרייב.

שחייני נבחרת ישראל שבו השבוע לארץ אחרי הופעה מצוינת במסגרת האוניברסיאדה ומיד עם שובם יצאו למחנה קצר בכפר בלום. האוניברסיאדה הייתה עוד תחנה מוצלחת לשחייה הישראלית שהחלה במשחקים האולימפיים בבייג'ינג והפינאלה צפוי באליפות העולם באיטליה.

כבר ביום ראשון ינסה ליזאק, האיש שבזכותו יש למייקל פלפס שמונה מדליות זהב בבייג'ינג, לקבוע כאן את התוצאה האיכותית ביותר שנקבעה בישראל במשחה ל-100 מ' חופשי. השיא של ליזאק עומד על 47.58 ש'. ספק עם ליזאק יכול להשוות את השיא, אך גם אם יתקרב אליו זו תהיה הצלחה מבחינתו. השיא הישראלי שייך לנמרוד שפירא בר אור והוא 49.10 ש'. בר אור מקווה לנצל את העובדה שלצידו שוחה שחיין איכותי כמו לייזאק, כדי לנסות ולשפר את השיא הישראלי. פרט לליזאק ישחה במשחה ל-100 מ' עוד שחיין אמריקאי, אנדרו לאנגנפלד, שמחזיק בתוצאה זהה לזו של שפירא 49.10 ש', כך שהמשחה ל-100 מ' בהחלט צפוי להיות מעניין וצמוד. שיא המכביה אגב הוא 50.96 ש' והוא שייך לבריאן גולדברג מארה"ב שקבע אותו במכביה ה-17.

ליזאק ישחה גם במשחה ל-50 מ' ובמשחי השליחים 4X 100 מ' חופשי ומעורב. שם כמובן הוא יתקל בגיא ברנע, שיאן הגב וגל נבו, השיאן הישראלי במשחים המעורבים, כאשר הרביעייה הישראלית מתכוונת לתת פייט לאמריקאיים. משחה מעניין נוסף צפוי כבר ביום הראשון של ערבי הגמר, כאשר גיא ברנע ינסה לשבור את השיא הישראלי ב-50 מ' גב במשחה הזמנה מיווחד. ברנע, שקבע באוניברסיאדה 24.89 ש', רחוק מהשיא העולמי ב-56 מאיות השנייה, והוא מקווה להתקרב עוד במשחה ההזמנה.

שלושת הישראלים בהחלט מרוצים ממה שמצפה להם בתחרויות המכביה: "זו תהיה הכנה מצוינת בשבילנו. יהיו לנו יריבים טובים ובהחלט מצפה חוויה לקהל שיבוא". ליזאק אף הוא לא מזלזל ביריבים, ואומר: "אני מקפיד להתאמן מדי בוקר. אני אמנם לא בכושר בו הייתי בבייג'ינג לפני שנה, אבל אני בכושר טוב ומאמין שאני יכול להתקרב לשיא שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully