וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן גטבורג: "הטיסה לישראל תהיה אחת המלחיצות"

בקבוצה השבדית מדברים על הפועל ת"א וחוששים מהמצב הבטחוני. משרד החוץ המקומי כבר הוציא אזהרה לנוסעים לארץ

בגטבורג השבדית מתחילים לפזול לכיוונה של הפועל תל אביב, אותה תפגוש במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. בינתיים מתברר שהיריבה, שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה, מנסה להתחזק בשחקן טואומו טורונן, שחקנה של הונקה והנבחרת הצעירה של פינלנד.

מי שמשמש כמנהל הספורטיבי של המועדון הוא שחקן העבר, הקאן מילד, שהתייחס להגרלה שקיבלה קבוצתו, ואמר: "זה יהיה אתגר עבורינו. העונה שלהם עדיין לא התחילה, מה שאני מקווה שיהפוך ליתרון שלנו".

בראיון בו דיבר מילד הוא נשאל לגבי מכת הפציעות מהם סובלת גטבורג, ועל כך הוא אמר: "למזלנו יש לנו הרבה שחקנים טובים בכל מקרה, אך אנחנו גם מחפשים רכש, במדינה ומחוצה לה".

אלא שגם כאן, בדיוק כמו במפגש בין נבחרות ישראל ושבדיה במסגרת גביע הדייויס, עולה הפן הפוליטי. משרד החוץ בשבדיה התריע בפני הטסים לישראל על הסכנות הכרוכות בכך. "כדי לתת את תמונת המצב העדכנית, המבקרים בישראל צריכים להיות מודעים לסכנות מפעולות טרור. המבקרים צריכים להימנע מהתקהלויות וממקומות הומי אדם".

למרות הדברים, בגטבורג נשמעים רגועים יותר. "נסיעה לישראל זה משהו שאנחנו חושבים עליו, אבל אנחנו עוסקים בספורט ואנחנו ניסע כדי לשחק כדורגל. אנחנו לא מרגישים שום דאגה", אמר ספו ואיהלה, מנהל המועדון. מי שכן נשמע מעט דואג הוא שחקן הקבוצה, אריק לונד, שאמר: "יש סיכוי לעבור אותם. יש לנו כמה שחקנים עם ניסיון מהנבחרת הלאומית. ברור שהתרעות הטרור הן לא טובות, אבל ננסה להתנתק מהן. ברור שזו תהיה אחת מהטיסות המלחיצות שאי פעם עשיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully