וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט: "חשוב לי להראות שהשנה שעברה לא הייתה בדיחה"

אחרי שרץ 9.79 ש' בתחרות ל-100 מטר בפריז תחת הגשם השוטף, האצן הג'מייקני מתכונן לאליפות העולם ולמאבק מול גיי

זו ממש הייתה משימה קלה עבור יוסאין בולט לנצח את תחרות הגולדן ליג בפריז. למרות מזג האוויר הסוער, הג'מייקני המרשים עצר את השעון בריצת ה-100 מטר על 9.79 שניות ונראה מוכן לקראת אליפות העולם בחודש הבא. למרות זאת, בולט, שהשווה את שיאו השנתי למרות התנאים האקלימיים הקשים, עדיין היה רחוק בשתי מאיות השנייה מטייסון גיי, שהשיג את תוצאת השנה בשבוע שעבר ברומא.

בולט, שמחזיק בשיא ל-100 מטר שעומד על 9.69 שניות מהמשחקים האולימפיים בדיוק לפני שנה, אמר לאחר הריצה: "זה לא היה מירוץ מושלם, אבל הוא היה טוב מספיק עבורי. הייתה לי פתיחה רעה במזג אוויר גרוע, כך שזו תוצאה טובה".

הג'מייקני הוסיף כי הוא השתדל להיזהר כדי להימנע מפציעה, ואמר: "נזהרתי מכיוון שלא רציתי להיפצע. אתה לא רוצה להיפצע בזמן הזה בשלב הזה של העונה רגע לפני אליפות העולם, כך שאתה חייב להיות זהיר". בולט, שישתתף בשבוע הבא בתחרות בלונדון לפני התחרות בברלין, הוסיף: "אליפות העולם היא חשובה מאוד כדי להראות לעולם שהשנה שעברה לא הייתה בדיחה". על המאבק הצפוי מול טייסון גיי הוא הוסיף: "זה הולך להיות נפלא ורגע מרגש".

מעבר לתחרות ל-100 מטר בפריז, האלוף האולימפי ל-5,000 ול-10,000 מטר, קנניסה בקלה האתיופי, השלים זכייה בפעם הרביעית בתחרות, אחרי שסיים את המירוץ ל-3,000 מטר בזמן של 7:28.64 דקות. מי שהגיע אחריו היה ברנרד לגאט, שעצר את השעון על 7:33.15. "התנאים היו קשים", אמר בקלה. "הייתה רוח חזקה. היה קשה לכולם, אבל כשאתה מקדימה, זה אפילו קשה יותר. זו התחרות האחרונה שלי לפני אליפות העולם. אני חוזר כעת לאתיופיה כדי להתאמן".

שלושת המתמודדים הנוספים על מיליון הדולר בסוף השנה בתחרות הם קרון סטיוארט (100 מטר לנשים), סניה ריצ'ארדס (400 מטר) וילנה איסינבייבה (קפיצה במוט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully