וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס קלאטי חתם באולימפיאקוס

האמריקאי חתם לשנתיים אצל סגנית אלופת יוון ויעזוב את מלאגה, שם סיים אשתקד עם 11.8 נקודות בממוצע ביורוליג

האם מעמדו של יותם הלפרין באולימפיאקוס נמצא בסכנה? הקבוצה היוונית הודיעה היום (שבת) על ההחתמה של הגארד/פורוורד האמריקאי, תומאס קלאטי (1.95) כמהלך מפתיע מאחר ושמו של השחקן לא עלה בתקשורת כמועמד להצטרף. כך או כך, קלאטי אמור בעיקר לתרום בעמדות 2 ו-3, כשגם הממוצעים הטובים שלו בצבע (39.4 אחוז בממוצע בעונה האחרונה ביורוליג במלאגה) אמורים לעזור.

האמריקאי חתם על חוזה לשנתיים אצל סגנית אלופת יוון אחרי שהוחלף על ידי טקואן דין במלאגה. קלאטי גדל במכללת וושינגטון סטייט, אותה עזב ב-2005 ומשם עבר לבלגיה, שם שיחק במונס במה שהיה אז חוזהו המקצועני הראשון. התחנה הבאה שלו הייתה טורוב בפולין, שם שיחק שנתיים ומשם עבר למלאגה, בה סיים את העונה החולפת עם ממוצעים של 11.8 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים ב-16 משחקים.

אגב, ארוסתו של קלאטי היא פולנייה ולכן כשהם יינשאו, הוא יוכל לבקש אזרחות פולנית, מה שיעניק לו גם מעמד של שחקן בוסמן באירופה. אם הוא ממש ירצה, הוא יוכל גם לשחק אצל מולי קצורין בנבחרת פולין.

* מרק סליירס הודיע באמצעות הפרופיל שלו בפייסבוק כי הוא עוזב את רואן ועובר לשחק בלה מאן בעונה הבאה. "בשלוש השנים האחרונות הגעתי לשלושה גמרים בצרפת עם הקבוצה שלי וזכיתי באליפות פעמיים. כעת אני גאה להכריז שאני עובר לשחק בלה מאן בעונה הבאה כדי לזכות באליפות צרפת בפעם השלישית". בעונת 2007/8 סליירס היה הקלעי המצטיין של היורוליג כששיחק ברואן, אך את העונה האחרונה הוא פתח באזובמאש, כאשר הצרות הכלכליות אילצו אותו לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully