וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו ניצחה, כספי קלע 11 נקודות

הקינגס ניצחו במשחקם האחרון בליגת הקיץ 71:84 את הניקס אחרי שהישראלי היה קרוב לדאבל דאבל כשהוסיף תשעה ריב'

אחרי ארבעה הפסדים, השיגה סקרמנטו סוף סוף את הניצחון הראשון שלה במסגרת ליגת הקיץ, אחרי שגברה על ניו יורק ניקס 71:84 ובכך נעלו את הופעותיהם במפעל. מי שבלט לטובה היה נציגנו הישראלי, עמרי כספי, שלא היה רחוק מדאבל-דאבל וסיים משחק מצוין עם 11 נקודות ותשעה ריבאונדים.

כספי עצמו בפתח בחמישייה של הקינגס ושיחק קצת יותר מ-20 דקות. מבחינת האחוזים מהשדה היה לו ערב לא ממש מרווה נחת אחרי שסיים עם 2 מ-11 (הוא דייק בשלשה אחת מתוך חמישה נסיונות), אך בכל שש הפעמים שזרק מהעונשין, הוא דייק. מעבר לכך, הוא לא רשם אסיסטים או חטיפות, אך כך או כך הוא עומד כעת על ממוצע של שמונה נקודות למשחק אחרי שהשווה את שיא הנקודות שלו שזהה למשחק מול גולדן סטייט.

סקרמנטו צעדה ביתרון של 16:21 בסיום הרבע הראשון, אך ברבע השני היא נעצרה וירדה להפסקה בפיגור 41:40. הרבע השלישי היה מצוין מבחינת הקינגס ובסיומו הם פתחה פער של 52:65 כשהרבע האחרון היה צמוד והיתרון של סקרמנטו נותר עד הסיום. מעבר לדומיננטיות של כספי, בלטו במשחק אצל הקינגס גם ג'ייסון תומפסון, שקלע 23 נקודות וטייריק אוואנס שהוסיף 18. אצל הניקס בלט טוני דגלאס שקלע 15 נקודות.

רגע לפני שליגת הקיץ מסתיימת, נערכו משחקים נוספים כאשר קליבלנד הפסידה לדטרויט 92:86, וושינגטון הפסידה למינסוטה 89:82, שיקגו גברה על אוקלהומה 74:80, כוכבי ליגת ה-NBDL נוצחו 95:89 על ידי פיניקס ודנבר ניצחה את פורטלנד 93:111.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully