וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם דיאמנטידיס מחוץ לאליפות אירופה

הגארד הנפלא של פנאתינייקוס הצטרף לפאפאלוקאס, ולא יוכל לעזור לנבחרת היוונית בקיץ. וולטר הרמן חתם בטאו לשנתיים

רק לפני 24 שעות הודיע כוכב ומנהיג נבחרת יוון, תיאו פאפאלוקאס, כי הוא לא ישתתף באליפות אירופה הקרובה בגלל מצבו הבריאותי. הערב (שישי), החצי השני של הקו האחורי המופלא של נבחרת יוון, דימיטריס דיאמנטידיס, הודיע גם הוא כי לא יוכל לעזור לנבחרת היוונית באליפות שתחל בעוד כחודשיים בפולין.

הגארד הנהדר של פנאתינייקוס התנצל והסביר כי הוא צריך זמן לנוח ולהתאושש מהפציעה שעבר, וביקש שלא ישכחו כי מעולם לא פספס אף אליפות אירופה או עולם עם הנבחרת הלאומית. ללא פאפאלוקאס ודיאמנטידיס, כולל כעת הקו האחורי היווני את ניקוס זיסיס ו-ואסיליס ספאנוליס, כשאת סרט הקפטן יקבל אנטוניס פוציס. נבחרת יוון נמצאת בבית א' של האליפות בצוותא עם נבחרת ישראל, קרואטיה ומקדוניה.

* טאו ויטוריה ביצעה הערב את אחת ההחתמות הבולטות של שוק השחקנים האירופאיים בקיץ הנוכחי, כשצירפה את הפורוורד הארגנטינאי הנפלא, וולטר הרמן. הפורוורד בילה את העונות האחרונות מעבר לים ב-NBA, כשבשנה שעברה שיחק במדי דטרויט. העונה הכי טובה שלו היתה 2006/2007, במדי שארלוט, אז העמיד מעל 9 נקודות בממוצע למשחק. כזכור, את הפריצה שלו באירופה ביצע הרמן במדי מלאגה, וכעת הוא חוזר למרכז במת הכדורסל האירופאי, ולטאו ויטוריה, בה ישחק בשנתיים הקרובות. כזכור, אמש החתימה טאו את קארל אינגליש מגראן קנאריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully