וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה הושפלה מול ליטא

17.7.2009 / 18:22

שחקניו של בית הלחמי לא התאוששו מההפסד לטורקיה ורשמו את ההפסד הגדול ביותר בתולדות נבחרת העתודה 118:68

נבחרת העתודה של ישראל ספגה היום (שישי) את ההפסד הקשה בתולדותיה באליפות אירופה כשהובסה בצורה משפילה 118:68 בידי נבחרת ליטא, סגנית אלופת אירופה. פערי הרמות בין הנבחרות היו ברורים לפני המשחק, אך גם בחלומות השחורים של ראשי הנבחרת לא נצפתה תבוסה כה מוחצת. ההפרש בו הפסידה הנבחרת, הוא ההפרש הגבוה ביותר בו הפסידה נבחרת כלשהי בדרג א' בנבחרות עתודה מאז יוסד המפעל בשנת 1992. כמו כן, 118 הנקודות שספגה ישראל, מהווה שיא נקודות של נבחרת במשחק בודד בתולדות האליפות.

למרות זאת, בצוות המקצועי אופטימיים לגבי המשחק מחר מול מונטנגרו ואומרים כי: "המשחק מחר הוא המשחק הקובע הוגורלי. מחר צריכים להיות ביחד ולנצח".

שחקניו של אריאל בית הלחמי פיגרו לאורך כל המשחק בהפרשים גדולים ולא עשו סימנים לאורך כל המשחק של ניסיונות קאמבק, כל זאת יום לאחר ההפסד בשניה האחרונה לטורקיה. למרות התבוסה הקשה, ישראל תוכל להעפיל מחר לשלב השני, אם תנצח את מונטנגרו, שגברה היום 58:61 על טורקיה.

ישראל פתחה בחמישייה עם שון דניאל, רביב פיטשון, אנטון שוטבין, טמיר אריאלי ויחזקאל סקורר. ליטא פתחה חזקה מאוד את המשחק, ואחרי 2 דקות הוליכה 2:10. הליטאים לא התחשבו בנבחרת הישראלית שנראתה חסרת אונים, המשיכו לדרוס ללא הפסקה ובסיום הרבע הראשון 12:36 לליטא. קצב המשחק נרגע בתחילת הרבע השני ונראה כאילו הליטאים הפסיקו את הריצה שלהם, אך עם סיום הרבע השני השלימה ליטא ריצת 2:11 ובמחצית הוליכה 29:63.

הליטאים לא ריחמו על הנבחרת גם ברבע השלישי, וההפרש חצה את גבול ה-40 בדרך ל-50:91 בסוף הרבע לליטא. ברבע האחרון נכנסו נערי הפוסטר הליטאים לתמונה, והעלו את נבחרתם ליתרון 53, בדרך לניצחון מוחץ 68:118.

קלעו לישראל: עמית שמחון 14, שון דניאל ויותם שירן 10 כל אחד, יחזקאל סקוורר ודניאל איידן 6 כל אחד, אנטון שוטבין 5, בן רייס ועומר רוב 4 כל אחד, טל קרפלס, אלעד ונטורה וטמיר אריאלי 3 כל אחד. רביב פיטשון שותף ולא קלע. בלטו בשורות ליטא: סימאס בוטרלביצ'יוס 19, שארונאס וסיליאוסקס 18, זיגימנטס ינאביצ'יוס 17, מינדאוגס קוזמינסקס 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully