וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסדר, אברטון, נציע יותר

מנצ'סטר סיטי הציעה לטופיס 15 מיליון ליש"ט על הבלם ג'וליאן לסקוט, אך דייויד מויס סירב. הסיטי צפויה להציע כעת כ-20 מיליון

מנצ'סטר סיטי מנסה להמשיך במסע הרכש שלה ברחבי אנגליה. לאחר שכבר החתימה את גארת' בארי מאסטון וילה, קרלוס טבז ממנצ'סטר יונייטד, רוקה סנטה קרוז מבלקבורן ועמנואל אדבאיור מארסנל, כעת לוטשת הקבוצה עיניה אל בלמה של אברטון, ג'וליאן לסקוט.

למרות שמנג'ר הטופיס דייויד מויס הצהיר מוקדם יותר השבוע שאף שחקן לא יעזוב את המועדון, התכולים ממנצ'סטר לא ממש התרגשו מההצהרה, והגישו הצעה בגובה של 15 מיליון לירות שטרלינג לקבוצתו של הבלם האנגלי הבינלאומי בן ה-26.

באברטון דחו את ההצעה, הן בגלל שהם מעוניינים בלסקוט והן בגלל שהם כנראה יודעים שהסיטי מוכנה לשפר את ההצעה שלה ולהעלותה בעוד חמישה מיליון לירות שטרלינג לסכום של 20 מיליון.

לסקוט עבר לפני שלוש שנים מוולבס לאברטון תמורת ארבעה מיליון לירות שטרלינג, ומאז הוא מככב במדי פיינליסטית הגביע מאשתקד. הוא כבש בשלוש עונותיו בכחולים 14 שערים ב-112 הופעות. מנג'ר הסיטי מארק יוז מקווה גם להנחית בקבוצה את בלמה של צ'לסי ג'ון טרי ובכך לייצר מרכז הגנה קטלני, אולם גם המיליונרים סירבו בינתיים להצעה על טרי. החתמה של לסקוט או טרי תגרור את מכירתו של הקפטן ריצ'ארד דאן, כנראה לסנדרלנד תמורת חמישה מיליון לירות שטרלינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully