וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאו יחמיץ את עונת 2009/2010

סנטר הרוקטס יעבור ניתוח ברגלו ויחמיץ את כל העונה הקרובה. מילווקי החתימה את איליאסובה ל-3 עונות תמורת 7 מיליון דולר

יאו מינג החליט היום (שישי) לעבור ניתוח ברגלו השמאלית, מה שמחסל באופן כמעט סופי את הסיכויים שלו לשוב לשחק בעונת המשחקים הקרובה. אחרי התייעצות עם הרופאים, החליט הסנטר הסיני בן ה-28 לעבור את הניתוח בנסיון לאחות את השבר ברגלו, ובכך אולי להציל את הקריירה שלו.

"אני בטוח בדרך בה בחרתי", אמר יאו לאחר החלטתו. "אני יודע שיש בפני עוד עבודה רבה עד אשר אוכל לחזור למגרשים, אבל אני מחויב לעשות כל מה שיידרש כדי לחזור ב-100 אחוז למגרשים. אני מלא ביטחון שאחזור לשחק". הניתוח ייערך בשבוע הבא.

* פורוורד ברצלונה בעונה החולפת, ארסן איליאוסבה, ישחק במדי מילווקי בעונה הקרובה. הטורקי, שהציג יכולת נהדרת בקבוצה הקטאלונית בעונה שעברה, חתם על חוזה לשלוש עונות תמורת קרוב ל-7 מיליון דולר, כאשר הבאקס אמורים לשלם סכום כסף עדיין לא ידוע לברצלונה בתמורה לשחרור השחקן.

* יוטה ג'אז השוותה את הצעתה של פורטלנד לפול מילסאפ, כך מדווח היום בכלי התקשורת בארה"ב. כזכור, לפני מספר ימים חתם הפורוורד על טיוטת חוזה בטריילבלייזרס בשווי שכר הנע בין 32-36 מיליון דולר לארבע עונות. לקבוצה מסולט לייק סיטי היה חלון של שבוע כדי להשוות את הסכום, וכעת היא עשתה זאת, עם חוזה של 32 מיליון דולר לארבע שנים. יצוין כי הג'אז מבקשים להשאיר את מילסאפ, כנראה לאור עזיבתו הצפויה של קרלוס בוזר, שחשף לפני מספר ימים כי בקבוצה ביקשו ממנו למצוא לעצמו טרייד כדי שהוא לא ימשיך בה בעונה הבאה. בעונה שעברה רשם מילסאפ ממוצעים של 13.5 נקודות ו-8.6 ריבאונדים.

* אריק מוסלמן שוקל הצעה לאמן את ספרטק סנט פטרסבורג הרוסית בעונה הבאה, כך דווח ממקורות השוהים בליגת הקיץ של ה-NBA בלאס וגאס. מוסלמן שימש בשנים האחרונות כמאמן או עוזר בליגה הטובה בעולם. בין 2002 ל-2004 הוא אימן את גולדן סטייט ווריורס ולאחר מכן אימן את סקרמנטו קינגס. אגב, אריק, הוא נצר למשפחת מאמנים, כאשר אביו, ביל, אימן את מינסוטה וולבס ב-1989-1991.

* אנטואן ווקר נעצר אמש מחוץ לבר בלייק טאהו, אחרי שהתגלה אצלו חוב של כ-822 אלף דולר לקזינו בלאס וגאס. האולסטאר לשעבר נלקח למאסר והואשם בהונאה ובכתיבת שלושה צ'קים מזויפים. ווקר הפקיד 135 אלף דולר כדמי ערבות ושוחרר מהמאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully