וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסכם שיתוף פעולה בין חיפה לקרית טבעון

17.7.2009 / 12:32

ג'ף רוזן, בעלי סגנית האלופה, יתמוך בקבוצה מהלאומית, שתשמש חממה לחיפה: "הזדמנות מצוינת לחיפה וגם לטבעון"

בעלי קבוצת מכבי מכבי חיפה, ג'ף רוזן, חתם הבוקר (שישי) על הסכם שיתוף פעולה בין הקבוצה לבין הפועל קרית טבעון מהלאומית. עפ"י ההסכם, אשר נחתם בעזרת היועץ המשפטי של הקבוצה עו"ד טל אבריאל, יתמוך ג'ף רוזן באמצעות חברת טריאנגל בקבוצת הליגה הלאומית מטבעון כך שיממן את שכרם והוצאותיהם של קרוב למחצית משחקני הקבוצה כולל שחקנה הזר בעונה הקרובה.

צוותה המקצועי של מכבי חיפה היט מליגת העל, בראשות המאמן אבי אשכנזי בשיתוף עם מאמנה של טבעון עופר רחימי יהיה מופקד עם הרכבת סגל הקבוצה כאשר חלק משחקני הקבוצה אמור להיבחר ע"י הצוות המקצועי הנ"ל במחנה המבחנים שעורכת חיפה במיאמי בסוף יולי הנוכחי.

הרעיון שעומד מאחורי ההסכם הוא בניית קבוצה כשרונית וחזקה בקרית טבעון והצבת עתודת שחקנים שתהווה חממת כשרונות לקבוצת מכבי חיפה על מנת לעקוב אחר כשרונות לעתיד ולבחון את יכולתם במטרה לשלבם בעתיד הקרוב במדי קבוצת ליגת העל. עלפי ההסכם אליו הגיעו הצדדים יוכל ג'ף רוזן בכל עת להעביר שחקנים מקרית טבעון למכבי חיפה וממכבי חיפה לקרית טבעון וזאת בהתאם לכישוריהם, השתלבותם, וצרכי סגלי שתי הקבוצות.

עוד מתייחס ההסכם בין הצדדים לפרטי שיתוף הפעולה בין צוותי האימון וההנהלות שתי הקבוצות, שיתוף פעולה בנושא שיווק, אופציה להארכת ההסכם ועוד.

"אנו נרגשים לגבי הברית החדשה שלנו עם טבעון", אמר רוזן לאחר חתימת ההסכם,"זו תהיה הזדמנות מצוינת גם לחיפה וגם לטבעון לפתח שחקנים צעירים שלא בטוח שהיו זוכים לדקות משחק אצלנו במכבי חיפה בליגת העל. אנו שמחים לבנות מפעל שיביא תועלת הדדית לנו ולשכננו מטבעון ושירחיב את בסיס האוהדים שלנו".

בינתיים סיכמה טבעון על צירופו של שחקן עירוני קרית אתא מהעונה שעברה אלעד אליהו, שהיה בעונת העלייה של קרית אתא מהלאומית, אחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה, והיא קרובה להשאיר את גארד נבחרת העתודה, טמיר אריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully