וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם: "לפעמים זה נחמד לקבל שריקות בוז"

אוהדי ניו יורק לא פרגנו לאנגלי, שכיכב בבכורה המחודשת בגלאקסי עם ניצחון 1:3. דונובן: "שיתוף הפעולה היה פנטסטי"

צילום: רויטרס
עריכה: ענת ברק

אחרי עימות מתוקשר עם חברו לקבוצה לנדון דונובן, מעבר ממילאן לקליפורניה ומספר אימונים על לוס אנג'לס גלאקסי, דייויד בקהאם חזר למדי קבוצתו מה-MLS ובגדול. בקהאם פתח בהרכב קבוצתו ויחד עם חבריו ניצח 1:3 את ניו יורק רד בולס במשחק החוץ שנערך בניו ג'רזי. זה היה משחקו הראשון של בקהאם עם הגלאקסי מאז עזב אותה באמצע העונה שעברה, ועבר למילאן.

הקהל בניו ג'רזי צעק בוז בכל פעם שהכוכב האנגלי נגע בכדור, בניגוד לקבלת הפנים החמה מצד חבריו לקבוצה. בקהאם לא התרגש משריקות הבוז ורק שמח על הניצחון: "זה היה צפוי. לפעמים זה נחמד לקבל שריקות בוז, זה נותן לך רצון במיוחד כששיחקנו טוב". דונובן, שהעביר ביקרת כי בקהאם לא היה רציני ביחס שלו לגלאקסי, נפגש עם האנגלי בנוכחות מאמן נבחרת ארצות הברית, ברוס ארינה, והשניים יישרו את ההדורים. ארינה החמיא לבקהאם על הכורה המחודשת בלוס אנג'לס ואמר: "למרות הנסיבות השונות, הוא שיחק נהדר".

למרות החום, בקהאם רצה לשחק כמה שיותר. "במחצית אמרתי לו שישחק 60 דקות, והוא אמר '65 אולי 70'", אמר ארינה, "יש לו גישה נהדרת, לא היה לנו ספק שהוא יעבוד טוב עם דונובן ושאר החבר'ה". ומה דונובן אמר? כשנשאל איך הרגיש, השיב כי הכימיה בינו לבין בקהאם באגף ימין הייתה "פנטסטית". דונובן כבש ובישל, היה המצטיין במגרש, והוחלף בדקה ה-70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully