וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 17.7

מתכוננים לעונת 2009/10: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* מנצ'סטר יונייטד החתימה את החלוץ מאמה ביראם דיוף, 21, שחקנה של הקבוצה הנורבגית, מולדה. הסנגלי יצטרף ליונייטד בחלון ההעברות בינואר 2010. לעומת זאת, השדים האדומים מכרו את מאנושו גונזלבש לוויאדוליד הספרדית.

* סרג'יו מריאן ראדו, החלוץ הרומני, עבר מאנרג'י קוטבוס לוולפסבורג.

* אוקזר החתימה את חלוצה לשעבר של אמיין רוי קונטו, 24, בהעברה חופשית.

* הקשר הברזילאי מישל בסטוס חתם בליון הצרפתית לארבע שנים. השחקן בן ה-25 ישתכר כ-18 מיליון יורו. בסטוס, ששיחק בעונה שעברה בליל, אמר אחרי חתימתו: "חתמתי במועדון שלדעתי הוא הטוב בצרפת, ללבוש את החולצה של ליון זה חלום שהתגשם".

* סושו הצרפתית החתימה את חלוץ נבחרת ארצות הברית, צ'רלי דייויס, שעבר לשורותיה מהאמרבי השבדית. החלוץ בן ה-23 הבקיע 22 שערים בעונה שעברה.

* דיז'ון החתימה את שוערה לשעבר של ליל גרגורי מאליקי, 36, בהעברה חופשית וכן את הקשר לסלי מאלודה, 25, אחיו של פלורן המשחק בצ'לסי.

* וולבס החתימה את הקשר האירי ג'יימס מקארת'י מהמילטון בעבור שני מיליון לירות שטרלינג. מקארת'י נחשב לכוכב עולה בשמי הכדורגל האנגלי.

שמועות

* העיתון 'גאזטה דלו ספורט' מדווח כי מילאן מעוניינת בחלוץ יובנטוס, דויד טרזגה, ותהיה מוכנה להעביר תמורתו גם את המגן מאסימו אודו.

* נשיא ולנסיה מנואל ליורנטה אמר כי דחה עוד הצעה מצד ברצלונה, עבור החלוץ דויד וייה. התקשורת הספרדית מדווחת כי בארסה הציעה 42 מיליון יורו, וליורנטה אמר: "לאפורטה התקשר אליי, ואמרתי שהחלוץ לא למכירה". התקשורת הספרדית מדווחת כי וייה מוכן לשלם את ההפרש בין הצדדים כדי לעבור לקאמפ נואו.

* מאמן סנדרלנד, סטיב ברוס, מקווה שבסוף השבוע הזה יצליח המו"מ עם פורטסמות לגבי העברתו של החלוץ פיטר קראוץ' לצפון מזרח אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully