וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיניסיה ליניץ' חתם בבני יהודה

20.7.2009 / 15:37

הקשר האחורי הקרואטי, ששיחק בשנתיים האחרונות בהיידוק ספליט, יצטרף לזהובים. גם עמרי אפק קרוב לסיכום

בני יהודה החתימה היום (שני את הקשר האחורי הקרואטי סיניסיה ליניץ'. ליניץ', 27, ששיחק בשנתיים האחרונות בהיידוק ספליט, שוחרר מהקבוצה עם תום העונה. בעונתו הראשונה בקבוצה (2007/8) שיחק 25 משחקים וכבש שלושה שערים, ובעונה שאחריה דעך כוכבו כששותף רק ב-15 משחקים וכבש שער אחד בלבד. ליניץ' החל את הקריירה שלו ב-1999 ברייקה בה שיחק שנתיים אז עבר ל-NK אוריינט לשנה. ב-2002 חזר לרייקה לחמש שעונות, כאשר בשנת 2007 עשה את המעבר להיידוק.

עמרי אפק, ששוחרר עם סיום העונה משורות האלופה מכבי חיפה, מנהל משא ומתן מתקדם עם בני יהודה, והוא ייפגש הערב (שני) עם ראשי הקבוצה במטרה לסגור סופית את הגעתו לקבוצה לשלוש עונות.

אפק יכול לשחקן הן כמגן והן כקשר באגף ימין, ומוערך מאוד על ידי המאמן גיא לוזון, שמייעד אותו לאגף הימני של הקישור. אפק, שחקן נבחרת ישראל לשעבר ששיחק גם בליגה הספרדית בשורות ראסינג סנטאנדר, לא שיחק בצורה סדירה בשנים האחרונות (גם בבית"ר ירושלים וגם במכבי חיפה) ומקווה כי יזכה השנה לדקות משחק רבות ויוכל לשקם את הקריירה שלו, שלא התעלתה ליותר מדי פסגות בשנים האחרונות.

הלילה תמריא הקבוצה ללטביה לקראת משחק הגומלין שיערך ביום חמישי מול דינאבורג אותה הביסו הזהובים 0:4 במשחק הראשון שנערך בשבוע שעבר בבלומפילד.

עדכון ראשון: 13:51
עדכון אחרון: 15:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully