וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: סיום הולם לאליפות הנבחרות היהודיות

ארה"ב הביסה את קנדה 0:6 וזכתה בטורניר, ובמרכז קנדה במטולה בטוחים שהאליפות המוצלחת תתן תנופה לענף

איש העסקים הקנדי סידני גרינברג הצליח להביא למרכז קנדה את הטופ של מאמני ההוקי קרח ליגת ה-NHL, חלקם לא יהודים, שהגיעו לאמן את נבחרות הבוגרים והנוער היהודיות בהתנדבות. הנהלת מרכז קנדה והתאחדות ההוקי קרח בישראל אירחו את חמש הנבחרות באליפות ההוקי קרח הבינלאומית לנבחרות יהודיות מארצות הברית, קנדה, צרפת, רוסיה וכמובן נבחרת ישראל, המדורגת במקום ה-28 בעולם. לאירוע הגיעו גם רופאי ספורט, תזונאים מאמני כושר וכלי תקשורת מכל העולם. ארצות הברית זכתה בטורניר עם ניצחון 0:6 בגמר על קנדה.

מעל אלף צופים, חובבי הוקי שהגיעו מכל רחבי הארץ, חזו במשחק שהיה מאוזן בשליש הראשון עם יתרון קל לאמריקאים. השליש השני נפתח בלחץ אמריקאי שלא הותיר סיכוי לקנדים, שארבעה שערים לרשתם הותירו אותם בהלם. גם ג'ורג' תורג'מן, השוער הקנדי שהצטיין לאורך כל האליפות, לא יכול היה לסייע ובשליש האחרון הושלמה התבוסה – 0:6 בסיום.

וכטנג צינצדזה, יו"ר איגוד שופטי ההוקי קרח בישראל , מסר בסיום המשחק כי הניצחון המוחץ של האמריקאים הפתיע את כולם. "ציפינו למשחק מותח וצמוד, כנראה שהקנדים הגיעו שאננים מדי והיו בטוחים בניצחונם. כל המחמאות לנבחרת ארצות הברית שהגיעה כאנדרדוג וזכתה באליפות. בסיום משחק הגמר, הוענקו הגביעים למצטייני האליפות, בראשם, שוער נבחרת ארצות הברית, דוב גרומט מוריס שנבחר ל–MVP של האליפות.

מנכ"ל מרכז קנדה, חגי רוזנבאום, שיבח את איש העסקים סדני גרינברג, התאחדות ההוקי קרח בישראל ומגבית קנדה על היוזמה בקיום האליפות הציונית וכי הוא מקווה שענף ההוקי קרח, הנחשב למוביל בעולם, יתפוס תאוצה גם בישראל ורבים מבני הנוער יצטרפו אליו. כמו כן, הודה רוזנבאום למאמנים הבכירים בתחום ענף ההוקי קרח בעולם, שהגיעו לארץ בהתנדבות, וביניהם סטיב תומאס ששיחק 19 שנים (!) בליגת ה-NHL, ג'ף ביוקבום שזכה פעמיים בסטנלי קאפ, והמאמן סרי באסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully