וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבאיור? רודף בצע?

עמנואל אדבאיור ביקש מסיטי זמן נוסף לשקול את ההצעה מחשש לתגובות נזעמות בטוגו. פרגוסון מביט מהצד בחיוך

האם עמנואל אדבאיור התחרט ומתכוון לבטל את הצטרפותו למנצ'סטר סיטי? התקשורת האנגלית מדווחת כי החלוץ, שכבר סיכם את תנאיו בסיטיזנס וצפוי להרוויח 150 אלף ליש"ט לשבוע, ביקש מהקבוצה עוד זמן על מנת לשקול מחדש את ההחלטה.

אדבאיור חושש כי המעבר שלו יגרור תגובות קשות במולדתו טוגו, ושיצטייר כרודף בצע בעקבות עזיבתו את ארסנל - קבוצה מאוד פופולרית ברחבי טוגו וביבשת האפריקאית. ארסנל כבר הסכימה למכור את השחקן תמורת 25 מיליון ליש"ט, החלוץ עצמו כבר הסכים להצעה להכפיל את שכרו, אבל עכשיו הוא ביקש דחייה נוספת ושינה את כל התוכניות של המועדון.

הרכישה של אדבאיור מעלה את סעיף ההוצאות של מארק יוז בסיטי למעל ל-200 מיליון ליש"ט מאז שהתמנה למנג'ר הקבוצה לפני 13 חודשים. מנג'ר היריבה העירונית, אלכס פרגוסון, כבר ביקר את מדיניות הבזבוזים של סיטי, אמר כי "חלק מהמהלכים פשוט מטופשים" והצהיר כי "אף אחת מהרכישות לא שווה את הכסף". יוז לא מסכים. "אנחנו מנסים לעשות את מה שטוב בשבילנו", אומר יוז, "לא אכפת לנו מה עושות קבוצות אחרות".

יוז אף הוסיף כי "רכישת טבז ב-25.5 מיליון ליש"ט היא מציאה, וגם העסקה שבה נרכש סנטה קרוז היא מצוינת, בהתחשב בסכום שרצתה עליו בלקבורן לפני כמה חודשים".

אגב, "דיילי מייל" מדווח כי אחרי שאדבאיור סיכם בסיטי, סוכנו של השחקן הציע אותו למנצ'סטר יונייטד, אולי בניסיון לשפר את חוזהו, אך זו לא הייתה מעוניינת לצרף את השחקן.

עוד בשורה רעה לגרנט

אחרי דיווחים רבים ואין ספור ספקולציות לגבי זהות המאמן, פורטסמות' צפויה להודיע כי פול הארט יהיה מאמן הקבוצה גם בעונה הבאה. הארט החליף בחודשים האחרונים בתפקיד את טוני אדאמס (שמונה במקומו של הארי רדנאפ), אימן את פומפי ב-14 המשחקים האחרונים של העונה הקודמת ועזר לה להישאר בליגה.

"הוא האדם שמכיר הכי טוב את המועדון הזה", אמר הבעלים המיועד מוחמד אל פאחים. המינוי הזה שם קץ לחרושת השמועות על המועמדים לתפקיד, שביניהם הוזכרו רוברטו מנצ'יני, סווון גוראן אריקסון, וכמובן אברהם גרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully