וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטודיאנטס זכתה בגביע הליברטדורס

חואן סבסטיאן ורון הוביל את קבוצתו ל-1:2 על קרוזיירו, ושיחזר את ההישג של אביו שעשה זאת בפעם האחרונה ב-1970

אסטודיאנטס זכתה הלילה (בין רביעי לחמישי) בפעם הרביעית בתולדותיה בגביע הליברטדורס אחרי ניצחון 1:2 על קרוזיירו במשחק הגומלין, והניפה את הגביע החשוב ביותר בדרום אמריקה, המקביל מבחינת יוקרה לליגת האלופות האירופית.

אחרי 0:0 ביתי במשחק הראשון יצאה הקבוצה הארגנטינאית לברזיל כדי להחזיר לעצמה את תואר אלופת היבשת לראשונה מאז 1970, אז זכתה בגביע בפעם השלישית ברציפות בהנהגתו של ראמון ורון. הפעם היה זה תורו של בנו, חואן סבסטיאן ורון, להוביל את הבחורים מלה פלאטה ולסגור מעגל קבוצתו ומשפחתי.

קרוזיירו, שהניפה בעצמה את הגביע היוקרתי פעמיים בעבר וידעה שניצחון ביתי יספיק לה כדי לחגוג בפעם השלישית, הקפיצה את הקהל המשולהב בבלו הוריזונטה בדקה ה-52 כשהנריקה שלח טיל מ-25 מטר שפגע במגן של אסטודיאנטס, חדר לרשת וקבע 0:1 למקומיים.

הארגנטינאים יצאו מההלם ובתוך חמש דקות השיגו את השוויון המיוחל, כשפאביו, שוער קרוזיירו שהצטיין במשחק הראשון, יצא רע לכדור גובה ואיפשר לגאסטון פרננדז לכבוש מקרוב את השוויון. הברזילאים הסתערו קדימה כדי להגיב, אבל השער השני נפל דווקא ברשתם, כשורון הרים קרן מדויקת לראשו של מאורו בוסלי שנגח את שער הניצחון עם שערו השמיני בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully