וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 נקודות לכספי, עוד הפסד לסקרמנטו

הישראלי הוסיף ארבעה ריבאונדים וארבעה איבודים ב-25 דקות, הקינגס הובסו 105:89 מול קבוצת כוכבי ליגת ה-NBDL

סקרמנטו ספגה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הפסדה הרביעי ברציפות בליגת הקיץ בלאס וגאס, והפעם היא הפסידה 105:89 לקבוצת כוכבי ליגת ה-NBDL, שמורכבת כולה משחקני ליגת הפיתוח שמנסים להשיג את החוזה המיוחל ב-NBA.

עמרי כספי, שהסתפק בשתי נקודות בלבד במשחק הקודם של הקינגס, פתח גם הפעם בחמישייה ורשם משחק טוב בהרבה עם 10 נקודות (3 מ-9 מהשדה), ארבעה ריבאונדים, שני אסיסטים, שתי חטיפות וארבעה איבודים ב-25 דקות משחק.

את סקרמנטו, שתנעל את הופעותיה בוגאס מול הניקס בלילה שבין שישי לשבת, הוביל ג'ייסון תומפסון, שהתפוצץ עם 31 נקודות ו-10 ריבאונדים אחרי שלושה משחקים מאכזבים. טייריק אוונס, הנבחר הרביעי בדראפט, לא פתח בחמישייה בגלל פציעה באצבע והסתפק בחמש נקודות בלבד. את המנצחים הוביל אות'יוס ג'פרס עם 21 נקודות.

ביתר משחקי הלילה בוגאס גנב את ההצגה אוסטין דיי, הרוקי של דטרויט, שקלע 27 נקודות ו-13 ריבאונדים בניצחון 73:96 על הניקס, שקיבלו 14 נקודות מהרוקי ג'ורדן היל. גם אנדריי בלאץ' מוושינגטון הפגיז 27 נקודות בהפסד 77:70 לדנבר, בשורותיה איכזב הרוקי טיי לאוסון עם שבע נקודות ב-1 מ-8 מהשדה. רוקי מבטיח אחר, דמאר דרוזאן, קלע 20 בניצחון טורונטו 73:74 על פיניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully