וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "כדי להתקדם באירופה צריך את הקהל"

15.7.2009 / 19:20

מאמן בני יהודה קרא לאוהדים להגיע הפעם למפגש מול דינאבורג (ה', 20:00, ספ' 5). בלדוט: "לא רוצים לפספס את ההזדמנות"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בני יהודה תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת משחק הבית מחר (חמישי, 20:00, ספורט 5) מול דינאבורג הלטבית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. לאחר הניצחון הכפול על סימורג האזרית בסיבוב הראשון והורדת הקוף מהגב בכל הקשור לאירופה, מקווים הזהובים לדלג מעל משוכה נוספת ולהמשיך את המסע ההיסטורי. המאמן גיא לוזון והקפטן אסי בלדוט השתתפו הערב במסיבת עיתונאים, אשר ממנה המשיכו לאימון טקטי ולצפייה בוידאו של היריבה.

"לא רוצים לפספס את ההזדמנות"

לוזון התייחס במסיבת העיתונאים לציפיות של המועדון: "אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק במפעל הזה, מתכוננים בשיא הרצינות ועושים הכל על מנת להמשיך הלאה. צפוי לנו משחק לא פשוט, אני בטוח שהם לא מתכוונים לעשות לנו חיים קלים וכך גם אנחנו להם. אנחנו יודעים שזו בסך הכל המחצית הראשונה של ההתמודדות, וחשוב שבסיכום נהיה בשלב הבא.

עוד הוסיף המאמן: "מבחינתי, אני לא משנה את הסגנון בבית או בחוץ, גם במשחקים באירופה. יש להם יתרון עלינו באספקט של כושר משחק וכושר גופני, כי הם נמצאים באמצע הליגה, נצטרך להתמודד עם זה. הייתי במשחקים שלהם, אבל לא אגלה את מה שאני יודע. אנחנו מוכנים וניערך בהתאם, אנחנו יודעים שיש לנו אחריות על הכתפיים. כדי לעבור שלבים באירופה צריך את הקהל, ואני מקווה ומאמין שהאוהדים יתמכו בנו. אנחנו מתרכזים אך ורק בעצמנו, ולא מתעסקים במה שלאחרים יש להגיד. המטרה היא חד משמעית - לעבור את הסיבוב הזה".

"אני חושב שזו חוויה נהדרת לעבור סיבוב באירופה, במיוחד שזו פעם ראשונה", אמר הקפטן בלדוט. "אם נבוא בשיא המוכנות והריכוז, יהיה בסדר גם בשלב הזה. אנחנו מסתכלים כרגע רק על המשחק הקרוב, לחלום על השלבים הבאים תמיד אפשר. במשחק הקודם הקהל לא בא בהמוניו ואנחנו מאוד נשמח שיבואו הפעם כמה שיותר אוהדים. כל שחקן חולם להגיע למשחקים באירופה ונותן יותר ממאה אחוז, אנחנו לא רוצים לפספס את ההזדמנות הזו".

מאמן דינאבורג, טאמאז פרציה, לא לחוץ יותר מדי מבני יהודה, אבל מוטרד מהחום של תל אביב: "לא יהיה משחק קל מחר. מזג האוויר חם מאוד, אבל ניתן את הכל - אנחנו לא משחקים מול ברצלונה. ננסה לשחק כדורגל טוב וטקטי במטרה להשיג תוצאה טובה. אנחנו מרגישים טוב לקראת המשחק מחר כי אנחנו באמצע העונה ובני יהודה רק מתחילה, אבל אני עדיין לא יודע אם זה יעבוד לטובתנו. במשחק השני בטוח יהיה סיפור שונה. יש לנו רק 16 שחקנים בסגל, אבל אנחנו יודעים מי ישחק ולא חשובה לנו הכמות אלא האיכות. ננסה לעצור את מספר 11 (אלירן עטר), הוא שחקן מהיר ומוכשר".

הרכב משוער בני יהודה : דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, לירוי צעירי, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully