וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אלופות: מכבי חיפה הביסה 0:6 את גלנטורן

שבע שנים אחרי מסע הקסם באלופות, הירוקים התחילו דרך חדשה ונהנו מול האורחים. הרכש דבאלישווילי הרשים עם צמד

שבע שנים. שבע שנים עברו מאז אותה עונת ביכורים של מכבי חיפה בליגת האלופות. מאז חוו הירוקים בעיקר אכזבות במפעל המרכזי של היבשת, אבל האליפות האחרונה שוב הפיחה תקווה מחודשת לקראת העונה הנוכחית. הערב (רביעי) שבו הירוקים לארח בקרית אליעזר אחרי שמונה שנים בהן נדדו למגרשים שונים בארץ ובחו"ל, ומחצו 0:6 את גלנטורן הצפון אירית.

מכבי חיפה החלה את המשחק בגישה התקפית, כראוי במשחק ביתי מול יריבה נחותה, אך לא דייקה במסירה האחרונה. ההתקפה נראתה מבורדקת ונראה כי נדרשת עוד עבודה עד שיושג החיבור לו שואף אלישע לוי, אבל לפחות ניתן היה להתרשם מוולדימיר דביאשווילי. החלוץ הגאורגי הפגין יכולת טכנית גבוהה, היה נייד וקינח עם צמד מרשים. בהחלט משחק בכורה מבטיח. מהבלם ז'ורז'ה טשיירה היה הרבה יותר קשה להתרשם, פשוט כי לא עמד במבחן במהלך 90 הדקות.

חיפה הגבירה את הלחץ לקראת סיום המחצית, וניצלה אחת מיני ערבוביות רבות ברחבה על מנת לכבוש את הראשון מרגלי ליאור רפאלוב בדקה ה-36. השער העיר גם את הקהל הירוק, כשמוחמד גדיר הצעיר ויניב קטן מנסים להשיג שער נוסף דרך האגפים. הקפטן, אחרי מבצע אישי נהדר בו היתל בשחקני גלנטורן, סובב לרשת את השני בדקה ה-52, וחמש דקות אחר כך גדיר הצעיר בישל באומנות לדבאלישווילי את שער הבכורה שלו על אדמת ישראל. כאן כבר נשברו האורחים החובבנים ודבאלישווילי, המחליף שלומי ארבייטמן וגדיר הכפילו את התוצאה.

חיפה יכולה לסמן וי גדול על המשחק הראשון של העונה ולצאת בראש שקט למשחק החוץ בבלפסט, שם יוכלו להמשיך ולעבוד על החיבור הקבוצתי מול גלנטורן מכניסת האורחים. בשלבים הבאים הסיפור יהיה שונה לגמרי. הדרך לליגת האלופות עוד ארוכה.

מהלך המשחק

דקה 8: קטן השאיר לדבאלישווילי, שירה מ-16 מטרים כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 22: טשיירה יצא מעמדתו בהגנה ומ-25 מטרים בעט חזק, אבל גבוה מעל השער.

דקה 34: גדיר בעט בשמאל מקצה הרחבה, אך הכדור ליטף את הקורה ויצא החוצה.

דקה 36: גול! אחרי ערבוביה ברחבת גלנטורן, הגיע הכדור לרפאלוב, שבעט חכם בימין לפינה החשופה. 0:1 לחיפה

דקה 52: גול! כיאל מצא את קטן, שהשתחרר בעזרת טכניקה מושלמת משני בלמים ובעט מסובב לפינה הרחוקה ופנימה. 0:2 לחיפה

דקה 57: גול! קטן שלח את גדיר, שחלף בקלות על פני המגן והניח כדור על ראשו של דבאלישווילי. הגאורגי נגח בקלות את הראשון שלו בישראל. 0:3 לחיפה

דקה 63: דבאלישווילי דחק מקרוב לרשת, אך השופט הרוסי פסל את השער בטענה לנבדל.

דקה 76: מסיללה פרץ מצוין משמאל ובעט לרשת החיצונית.

דקה 81: גול! משומר שלח כדור עומק לדבאלישווילי, שעצר נהדר את הכדור על החזה, עבר בין שני שחקני הגנה ובעט בימין לכיוון הנגדי של השוער. 0:4 לחיפה

דקה 83: גול! שוב משומר עם הגבהה טובה מאגף ימין, והמחליף ארבייטמן נגח לרשת של מוריס. כבר 0:5

דקה 87: בוקולי בעט מרחוק, השוער השמיט וגדיר שלח את הריבואנד החוצה.

דקה 89: גול! גולסה העביר כדור בין רגליו של מגן אוקח, בוקולי המשיך למרכז וגדיר בנגיעה שלח אל הרשת. 0:6 קל מדי לחיפה

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, בירם כיאל, ג'ון קולמה (אייל גולסה, 56), מוחמד גדיר, ליאור רפאלוב (גוסטבו בוקולי, 61), יניב קטן (שלומי ארבייטמן, 71), ולדימיר דבאלישווילי.

הרכב גלנטורן: אליוט מוריס, קולין ניקסון, קייל ניל, ריצ'רד קלארק (דין פיצג'רלד, 69), פול לימן, שון וורד, אנדי ווטרוורת' (מייקל הולידיי, 70), ג'וני טיילור, ג'וני בלאק, דריל פורדייס (אנדרו הול, 80), גארי המילטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully