וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו? מבחני הבגרות היו קשים יותר"

דוידה סנטון, המגן השמאלי הצעיר של אינטר, זוכר לטובה את המפגש מול הפורטוגלי באלופות. לאונרדו קיבל תעודת מאמן

אינטר ממשיכה בהכנותיה לקראת עונת 2009/10, וברגע של הפוגה במחנה האימונים בלוס אנג'לס התפנה המגן דוידה סנטון להתייחס לכריסטיאנו רונאלדו, מולו שיחק במפגש ליגת האלופות בעונה החולפת, אז היה הפורטוגלי עדיין שחקן מנצ'סטר יונייטד. לכוכב החדש של ריאל מדריד והשחקן היקר בעולם, ודאי יהיה מעניין לשמוע מה יש לסנטון להגיד.

"רונאלדו? הוא לא הפחיד אותי", אמר סנטון לעיתון 'איל ג'ורנלה'. "היה לי קשה יותר כשעשיתי את מבחני הבגרות שלי בתיכון. הוא שחקן גדול, אבל באותו ערב הוא לא הצליח לגבור עליי. שמרתי עליו בצורה טובה ולאחר המשחק החלפנו חולצות והוא אמר לי להמשיך כך".

סנטון, שכבר זומן לנבחרת איטליה ואוהדי אינטר חולמים על הפיכתו לפאולו מאלדיני בכחול-שחור, דיבר גם על עתידו באינטר תחת ז'וזה מוריניו, שנותן לו את האשראי בצד שמאל של ההגנה. "האם אני המגן השמאלי הטוב בעולם? מוריניו רוצה אצלו רק את הטובים ביותר".

לאונרדו הוסמך כמאמן

משימה אחת לאונרדו כבר השלים מאז מונה למאמן מילאן. הברזילאי בן ה-39, שקיבל אישור להחליף את קרלו אנצ'לוטי למרות שלא החזיק תעודת אימון של אופ"א, עבר את המבחנים ויוסמך כמאמן עד פתיחת העונה. לאונרדו בכל מקרה היה עומד על הקווים של הרוסונרי, זאת מאחר שהוא נחשב לשחקן ברמה עולמית על פי ההתאחדות האיטלקית בזכות היותו אלוף עולם עם ברזיל ב-1994.

"עכשיו זה רשמי", אמר לאונרדו היום (רביעי), אחרי שקיבל אישור רשמי על מעבר המבחנים. "לקח לי זמן להיכנס לזה, ללמוד תחום שאני נמצא בו כל כך הרבה שנים, אבל הסתגלתי. אני מודה לכולם שעזרו לי לסיים את העניין בצורה מהירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully