וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארויו ושאראס מועמדים למלאגה

אאיטו מחפש לסגור את החור בעמדת הרכז, והוא עשוי לפנות לשחקני מכבי ת"א לשעבר. טרוויס האנסן חתם בריאל מדריד

אחת הקבוצות העסוקות ביותר בשוק ההעברות הנוכחי היא ללא ספק אוניקאחה מלאגה הספרדית. קבוצתו של אאיטו, שעד כתיבת שורות אלו הספיקה להביא את עומאר קוק, רוברט ארצ'יבלד וגיורגיוס פרינטזיס, מחפשת כעת רכז, כשעל הפרק כמה מהשמות הגדולים ביבשת להיכנס לנעליו של קרלוס קבזאס, שעבר לחימקי. לאחר ששמו של ריקי רוביו נזרק אל חלל האוויר לפני כמה ימים, היום (רביעי) המועמדים החדשים הם שני שחקני מכבי תל אביב לשעבר, שרונאס יאסיקביצ'יוס וקרלוס ארויו.

על פי התקשורת היוונית, המשא ומתן בין שאראס ופנאתינייקוס ממשיך להיתקל בקשיים, כשהרכז מעוניין בעסקה לשנתיים. המועדון מאתונה החליט להעמיד דד-ליין לרכז המופלא, כאשר אם שאראס לא יסכים לחוזה שקיבל, פאו צפויה לחפש רכז אחר להחליפו. אל תוך המצב הזה נכנסת, כאמור, מלאגה, שמביעה עניין רב ברכז, ועשויה לנסות ולהחזיר אותו לליגת ה-ACB, בה בילה מספר שנים עם ברצלונה בזמנו.

רכז נוסף שבילה במכבי תל אביב וכעת הוא מועמד לקבוצת הפאר הספרדית הוא קרלוס ארויו, שהביע בימים האחרונים רצון למצוא חוזה דווקא מעבר לים. אם ארויו לא ישוב ל-NBA, הוא עשוי להיות הפתרון של מלאגה לעמדת הרכז הבעייתית. כך או כך, דומה כאילו השמות, בכל הנוגע לקבוצה הספרדית, לעולם לא נגמרים. הם בסך הכל מתחלפים.

* טרוויס האנסן, שחקנה של דינמו מוסקבה בשלוש העונות האחרונות מצטרף לשורותיה של ריאל מדריד לעונה הקרובה, עם אופציה לעונה נוספת. השחקן, שהיה קרוב לחתימה באולימפיאקוס, לא הצליח להגיע לסיכום עם הקבוצה היוונית, ונוחת לבסוף במדריד. בעונה הקודמת שלו בדינמו, רשם השחקן 16.4 נקודות ביורוקאפ, והוא אמור לחזק את ריאל, שרדפה ללא הצלחה אחרי ריימונאס שישקאוסקס ואנותני פארקר, שחתם לאחרונה בקליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully