וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאבלה: "הקבוצה שלנו ראויה לתואר"

מאמן אסטודיאנטס דרוך לקראת הגומלין בגמר הליברטדורס מול קרוזיירו (03:50). בטיסטה: "אנחנו ממוקדים בניצחון"

דרום אמריקה תעצור הלילה (בין רביעי לחמישי, 03:50, 5+ לייב) את נשימתה, כשקרוזיירו הברזילאית תארח את אסטודיאנטס הארגנטינאית במשחק הגומלין של גמר הליברטדורס. גביע האלופות של דרום אמריקה נוסד ב-1960, כך שהשנה תוכתר אלופת היובל של המפעל הוותיק, בעוד קרב קלאסי בין נציגות של שתי האימפריות של היבשת הלטינית. לפני שבוע הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0, כך ששתיהן יודעות שהכל פתוח במפגש בבלו הוריזונטה, ברזיל.

לאסטודיאנטס שלוש זכיות (1968-1970) במפעל והיא הייתה הראשונה ביבשת שעשתה זאת שלוש פעמים ברצף. אחרי 39 שנים היא רוצה לחבק לחיקה את הגביע הרביעי בתולדותיה, ואוהדיה כבר מרגישים את ההתלהבות. קרוזיירו זכתה בגביע פעמיים ויש לה הזדמנות לעשות זאת מול 70 אלף אוהדיה באיצטדיון מינייראו. לקרוזיירו אין הפסד ביתי העונה במפעל, כשבמשחק הראשון שנערך במהלך העונה בברזיל ניצחה קרוזיירו 0:3, אבל אסטודיאנטס גמלה ליריבתה עם ניצחון מוחץ בגומלין, 0:4. ארגנטינה היא המדינה שקבוצותיה הופיעו הכי הרבה פעמים בגמר הטורניר, 18 פעמים, לעומת 13 של ברזיל.

דסבאטו: "אנחנו יכולים להביס אותם"

אם יש שחקן אחד באסטודיאנטס שהמחשק הזה חשוב לו במיוחד הוא חואן סבסטיאן ורון. אחרי 10 שנים באירופה, הקשר נחת בלה פלאטה והפך את הקבוצה לאחת החזקות בדרום אמריקה, והוא יודע שזו הזדמנות פז עבורו לזכות במדיה בגביע היוקרתי ביותר בדרום אמריקה. המאמן אלחנדרו סאבז'ה נהנה מסגל מלא ונטול פציעות, ועליו לקוות ששחקניו יפגינו את היכולת מהמשחק הקודם, בו שלטו ללא עוררין.

"אנחנו יכולים לחזור הביתה עם התואר", אמר שוער אסטודיאנטס, מריאנו אנדוחאר, "התיקו טוב לשני הצדדים והכל יוכרע במשחק הזה". המגן לאנדרו דסבאטו לא חושש מהיריבה, אך מכבד אותה: "אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה כשמשחקים נגד קבוצה מברזיל, אם הם יתפסו יום טוב אז יהיה קשה בכל המובנים, אבל אם ישחקו רע, אנחנו יכולים להביס אותם".

"אחרי כל מה שהשגנו בשנים האחרונות, הקבוצה שלנו ראויה לתואר", אמר המאמן סאבלה, שצריך להתפלל ששחקן אחד בשורות קרוזיירו לא ישחזר את יכולתו מהשבוע שעבר - השוער פאביו. השוער בן ה-28 אחראי לכך שהתוצאה נותרה מאופסת. הברזילאים, שהתגוננו במשחק הקודם, יהיו חייבים לתקוף כדי לא לאפשר לאסטודיאנס פתח לחגיגה. החלוץ קלבר, שהחמצה גדולה שלו מנעה ניצחון במשחק הראשון, יהיה חייב להיות מרוכז הפעם, כשלצדו בחוד יפתחו וולינגטון פאוליסטה ו-וואגנר.

"אף פעם לא קל לשחק נגד קבוצות מארגנטינה", אמר מאמן קרוזיירו אדילסון בטיסטה לקראת המשחק. "יש לנו אחריות ואנו מודעים לחשיבות המשחק. אנחנו ממוקדים בניצחון. יש לנו קהל ענק, וזה רק יכול לעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully