וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המשא ומתן בין אודום והלייקרס

האלופה הציעה לפורוורד המגוון 27 מיליון דולר ל-3 עונות, השחקן דורש חוזה ארוך יותר. דאלאס ומיאמי כבר נראות כאלטרנטיבה

עד היממה האחרונה, הקיץ של הלוס אנג'לס לייקרס עבר לא רע בכלל. את טרבור אריזה שדרש חוזה גדול יותר ועזב, החליפה האלופה ברון ארטסט המצוין. קובי, כצפוי, החליט שלא לנצל את אופציית היציאה שלו, ואפילו פיל ג'קסון הודיע שיאמן את הקבוצה במשך עונה נוספת. כעת, כל שנותר לקבוצה הטובה בעולם לעשות היה להחתים את למאר אודום על חוזה חדש.

הפורוורד המגוון, שסיים את חוזהו בקיץ החולף והיה אמור להיות אחד השחקנים המבוקשים בשוק השחקנים החופשיים, כבר הביע את רצונו להישאר במועדון, אלא שכעת דומה כאילו הוא עשוי לחפש קבוצה אחרת. הצדדים עוד הספיקו להגיע להסכם בסוף השבוע הקודם, במהלכו נדמה היה שאודום יקבל כ-9 מיליון דולר לעונה, אלא שהפורוורד החליט לפוצץ את המגעים בגלל הרצון של אל איי שהחוזה יארוך שלוש שנים בלבד. אודום, מיותר לציין, רצה יותר.

רשת ESPN מדווחת היום (רביעי) כי המשא ומתן בין הצדדים התפוצץ, והשחקן יחפש קבוצה אחרת בשוק. שתי המועמדות הבולטות לקלוט את הפורוורד המגוון הן דאלאס, שעשויה להשתמש בכסף אותו תכננה להציע למרצ'ין גורטאט, ומיאמי, ממנה עבר השחקן ללייקרס.

* הזכויות על סנטר ברצלונה, דייויד אנדרסן, עברו היום מאטלנטה ליוסטון. "דייויד היה ווינר בכל קבוצה בה שיחק באירופה", אמר הג'נרל מנג'ר של הרוקטס, דריל מורי. "הוא שחקן מגוון עם יכולת התקפית טובה וקליעה משובחת עבור שחקן גבוה, הוא יתאים היטב בשיטה של ריק אדלמן", הוסיף מורי. כעת, דומה כאילו אם אנדרסן לא יגיע לרוקטס השנה, הוא עשוי לשוב לליגה הטובה בעולם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully