וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי חתם לעונה נוספת בחיפה

15.7.2009 / 12:48

אחרי שהוביל את הקבוצה לתואר סגנית האלופה, חתם המאמן באופן סופי על חוזהו לעונה הבאה: "לא הייתה סיבה לעשות שינוי"

מכבי חיפה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של אבי אשכנזי למאמן הקבוצה בעונה הבאה. עם סיום העונה היה ברור לחיפה ולאשכנזי על המשך ההתקשרות בין הצדדים, אך למרות שאשכנזי התנהל כמאמן חיפה, המינוי לא היה רשמי. עם נחיתתו בישראל של הבעלים ג'ף רוזן, שהגיע לישראל לביקור אישי ולרגל משחקי המכביה, נפגשו השניים וחתמו על החוזה. אשכנזי וצוות עוזריו, מיקי גורקה ואלעד חסין, צפויים לצאת עד סוף החודש למיאמי, שם יצפו במחנה השני שמעבירה חיפה, ובו בוחנת שחקנים זרים.

אשכנזי (45) המכהן בתפקיד מנהל הלוגיסטיקה בחברת יוניליוור ישראל, ימשיך זו העונה השלישית בחיפה, לאחר שבעונתו הראשונה העלה את הקבוצה מהליגה הלאומית, ובעונה השנייה הוביל את הקבוצה למשחק גמר הגביע וגמר הפיינל פור, בהם הפסידו. אשכנזי אימן את קבוצת הנוער של חיפה בשנת 1992, ואת קבוצת הבוגרים גם בין העונות 1996-1999.כמו כן אימן אשכנזי במכבי קרית מוצקין ועירוני נהריה, אותה הדריך במשך חמש עונות.

"אני שמח מאד להמשיך לשנה שלישית בקבוצה", אמר אשכנזי לאחר החתימה על החוזה, "זה היה מתבקש, מערכת היחסים שלי עם הבעלים מצוינת ולא היתה סיבה לעשות שינוי. השנתיים האחרונות היו מלאי חוויות והישגים. אני והצוות כולו נעשה את המקסימום כדי להמשיך ברצף ההצלחות".

בעלי הקבוצה, ג'ף רוזן, הוסיף: "אנו מאוד מרוצים שאבי ממשיך בתור המאמן הראשי של מכבי חיפה אחרי העבודה הנהדרת שעשה בקבוצה בעונה שעברה. יש לי יחסי עבודה מצויינים עם אשכנזי כמו גם יחסים אישיים נהדרים עימו, הוא מאמן שמבין מה בעלים מצפה ומבקש ובהתאם הוא גם עושה את המקסימום כדי להביא את התוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully