וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר התגבר על סעיף שהכניס שניידר

15.7.2009 / 12:09

השוער יחתום על חוזה לשנתיים במכבי ת"א למרות שהתנגד לסעיף יציאה של הקבוצה. בושינסקי: "בלי אוהדים אי אפשר לשחק"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

השוער לירן שטראובר, שסגר את תנאיו במכבי תל אביב במהלך השבוע, יחתום בשעות הקרובות באופן רשמי על חוזהו במועדון, זאת לאחר שגם סעיף המחלוקת האחרון שנשאר בין הצדדים נפתר.

הסיבה לעיכוב בחתימה היא בשל התעקשות הצהובים להכניס סעיף המאפשר למכבי תל אביב להשתחרר בתוםעונה אחת מחוזהו של השוער, סעיף שדרש הבעלים, אלכס שניידר. הכוונה היא כמובן למצב שבו שטראובר לא יעמוד בציפיות המקצועיות בתום העונה, ובמצב כזה תוכל מכבי תל אביב להשתחרר ממנו בתום העונה, על אף שהוא יחתום לשנתיים.

שטראובר התנגד לסעיף הזה בכל תוקף ולכן התעכב כל נושא החתימה הרשמית. כעת הוסרו כל המכשולים והשוער, שימריא הלילה עם הקבוצה למחנה האימונים בגרמניה, יחתום באופן רשמי על חוזהו. במהלך השנתיים במכבי תל אביב ירוויח שטראובר 110 אלף דולר לעונה ובכך הוא יצטרף באופן רשמי ליובל אבידור ורוני גפני שכבר חתמו.

בתוך כך, ערכו היום (רביעי) יושב ראש הקבוצה, אביב בושינסקי ומנכ"ל הקבוצה, עוזי שעיה, מסיבת עיתונאים בה דיברו על העונה הבאה, ועל מכירת המנויים בפרט. "אנחנו מתחילים במבצע מכירת המנויים לעונה הקרובה. יש לנו כמה בשורות במבצע הזה, כשהמטרה העליונה שלנו היא להביא כמה שיותר מנויים וצופים למגרשי הכדורגל. בלי אוהדים אי אפשר לשחק כדורגל", אמר בושינסקי. "מכבי התגאתה במכירת הכי הרבה מנויים שעברה, וגם בעונות הבאות כך זה יהיה, כי זה חלק מהפאר של המועדון". לפני מסיבת העיתונאים הוצגו תלבושות הבית והחוץ החדשות של הקבוצה.

שעיה הוסיף: "הבעלים שלנו אמר השבוע שזה הזמן של האוהדים, והם יראו השנה קבוצה ולא אוסף של שחקנים. יש כאן שחקנים שהסכימו לקצץ, ואנשי צוות שקיצצו, אבל הבעלים ממשיך להכניס כסף. האוהדים יצטרכו להבין שהשנה הם יראו יותר שחקני בית ושחקנים שגדלו כאן במועדון וחזרו אלינו".

שעיה ובושינסקי הודיעו שמנויים ותיקים יקבלו 25 אחוז הנחה על מחירי המנוי מהשנה שעברה, ונשים יזכו להנחה של 50 אחוז. מנויים חדשים, לעומת זאת, יקבלו הנחה בגובה של חמישה אחוז לעומת מחיר המנוי בשנה שעברה. כמו כן הוחלט ששער 11 יוקצה למנויים בלבד ולא תהיה מכירת כרטיסים לשער זה במהלך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully