וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרומיניגה נגמרת הסבלנות בנוגע לריברי

יו"ר באיירן איים לתבוע את ארגון השחקנים על הגיבוי לריברי, במידה שירצה לעבור לריאל. בארסה שוב מעוניינת בפורלאן

באיירן מינכן הבהירה לריאל מדריד בכל דרך אפשרית, שפרנק ריברי לא למכירה. בסנטיאגו ברנבאו התעקשו, ארגון השחקנים העולמי הודיע כי יגבה את הצרפתי אם יחליט לעזוב את האליאנץ ארינה, ויו"ר באיירן, קרל-היינץ רומינגה, החליט להשיב מלחמה.

"ההודעה הרשמית של ארגון השחקנים תגרום לשחקנים לרצות לשבור את החוזה שלהם", אמר רומיניגה, "זה פשוט טירוף. הכדורגל צריך יציבות בימים שכאלה, ולא לשבור חוזים. אנחנו בוחנים אם זה חוקי. לכל דבר יש גבול וארגון השחקנים העולמי חצה אותו. אנחנו נגיב לזה". אחת האפשרויות העומדות בפניו של רומינגה, ואליה כיוון, היא הליכה לבית הדין של פיפ"א ולתבוע את ארגון השחקנים העולמי. "נעשה דברים שאנחנו לא אוהבים לעשות", אמר היו"ר.

כשנשאל רומיניגה מדוע הצרפתי לא במחנה האימון של באיירן, השיב: "הוא פצוע". ריברי סובל מפציעה בברך, ולפני שנכנס לבדיקה רפואית, נשאל על ידי כתב עיתון "אס" מה הוא חושב על ריאל מדריד והאם יחתום בקבוצה. "אני עדיין לא יכול לדבר על זה", השיב ריברי, ובספרד הסתפקו בתשובה הזו כדי לדווח כי בברנבאו יציעו 55 מיליון יורו תמורתו.

לפי חוקי פיפ"א שחקן בין הגילאים 23 ל-28 זכאי לרכוש את חוזהו אם שיחק שלוש שנים באותו מועדון מתוך חמש השנים המדוברות. ריברי יוכל לעזוב את באיירן בעונה הבאה תמורת תשלום של 16 מיליון יורו.

פורלאן שוב על הכוונת של בארסה

ככל שהימים חולמים נדמה כי הסיכוי שדויד וייה יעבור לברצלונה הולך וקטן, ואלופת ספרד מכוונת עתה שוב אל דייגו פורלאן, בו הייתה מעוניינת בעבר ואף הציעה לאתלטיקו מדריד 30 מיליון יורו עבורו. התקשורת הספרדית מדווחת כי ברצלונה תקיים משא ומתן עם אתלטיקו מדריד במטרה לרכוש את החלוץ, והעיתון "אל מונדו דפורטיבו" העלה את האפשרות כי בארסה תציע לקבוצה ממדריד את קייריסון, כדי להקטין את סכום ההעברה.

הבוס של אתלטיקו, אנריקה קרזו, הודיע כי האורוגוואי ישוחרר רק תמורת 36 מיליון יורו, וברצלונה מקווה שהעברתו של קייריסון הצעיר תרכך מעט את ההנהלה בויסנטה קלדרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully