וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן: "התיאבון תמיד גדל"

15.7.2009 / 10:30

יו"ר בני יהודה מוכן למשחק קבוצתו במוקדמות הליגה האירופאית מול דינאבורג: "לא יהיה קל. אנחנו לא מעצמה אירופאית"

בני יהודה סיימה אמש (שלישי) את הכנותיה הטקטיות לקראת המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופאית מול דינאבורג הלטבית מחר (חמישי 20:00) בבלומפילד. על פי התרגול הטקטי נראה כי המאמן גיא לוזון צפוי לפתוח עם אותו הרכב שפתח בניצחון 0:3 במשחק הראשון. הערב תתקיים מסיבת העיתונאים הרשמית בהשתתפות המאמנים והקפטנים של הקבוצות ולאחריה יקיימו הזהובים את אסיפת וידאו ואימון קל במגרש בשכונת התקווה.

אחרי ההעפלה לסיבוב השני מקווים בבני יהודה להמשיך את המומנטום ולהתקדם עוד שלב במסגרת מוקדמות הליגה האירופאית, וגם יושב ראש הקבוצה, חזי מגן, לא הסתיר את הציפיות בשיחה וואלה! ספורט. "ההתרגשות קיימת, וזו התרגשות טובה, אבל אחרי שעברנו את טבילת האש הראשונה בהצלחה זה רק מחייב אותנו להמשיך ולעשות את כל המאמצים על מנת שנוכל להמשיך ולהצליח במסגרת האירופית. התיאבון תמיד גדול, רק שהוא צריך להיות ממומש בהצלחות ספורטיביות. אם הצלחנו לעבור את הסיבוב הראשון, נצטרך לעשות הכל בכדי שגם הסיבוב הזה יסתיים בהצלחה".

מגן אינו מקל ראש ביריבה. "זה לא יהיה קל, באות לכאן קבוצות טובות. אנחנו לפעמים נוהגים לזלזל, אבל צריך לזכור שאנחנו לא בדיוק מעצמה אירופאית ואני מבטיח שניקח את זה מאוד ברצינות ונקווה לתוצאה טובה. מבחינתנו תוצאה טובה זה אומר שאחרי שיסתיים המשחק הראשון תהיה לנו מקדמה לקראת הגומלין ויהיו לנו חיים הרבה יותר קלים".

היושב ראש אף פנה לקהל הכתום לקראת משחק הבית מחר, והוסיף: "אין לנו לעולם שום טענות לקהל שלנו, אנחנו לא יכולים להיות מאוכזבים מהקהל ממנו. אנחנו צריכים לעשות את כל המאמצים על מנת שלקהל יהיו סיבות טובות לבוא ולראות אותנו. אני חושב שהקהל של בני יהודה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש וגם במשחק הקודם מול האזרים, בתחילת חודש יולי, בשיא החום, הגיעו לכאן למעלה מ-3000 איש וזה יפה. הלוואי שיגיעו יותר".

בתוך כך, מבצע המנויים לחברי ארגון האוהדים "אריות יהודה" נמשך, במהלכו כל אוהד שהוא חבר ארגון יוכל לרכוש מנוי בעלות של 500 שקלים, והוא אף יקבל כרטיס חינם למשחק מחר. הנהלת הקבוצה בשיתוף עם ראשי ארגון האוהדים החליטה שגם כל מי שחבר בארגון האוהדים וכבר רכש מנוי עד כה, זכאי לקבל כרטיס חינם למשחק מול הלטבים מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully